Mitä teen mieheni kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytyä vaiko mitä??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytyä vaiko mitä??

Vieras
Meillä on lapsia ja en jaksa yksin hoitaa kotia kun mies lähtee juomaan.
Hän saattaa lähteä kesken työpvän jos joku ei onnistu tai illalla katoaa roskia viemään. Olen niin kurkkua myöten täynnä kun aina kuuntelee sitä pyytelyä anteeksi ja kas, se tapahtuu taas. Tuntuu että hän hoitaa vaan pakollisen ja sen jälkeen jättää vastuu minulle.. Eikä ota vastuuta teoistaan.
Väsynyt niin väsynyt. Siivoan hänen oksennuksiaan jne. tämä on luottamuskysymyskin. miten tuon katoamisen saisi pois että osasi luottaa??

tyyppi, joka ei edes anteeksi pyytäessään meinaa lopettaa moista käytöstä. Niin kauan kuin sä annat anteeksi niin kauan hän tekee sulle tuota.

Tee jotain todella radikaalia että tyyppi tajuaa, että nyt riitti. Lähde esim pois viikoksi jos ikinä vaan mahdollista äläkä ota mitään yhteyttä tai tee jotain muuta josta miehesi tajuaa sun todella suuttuneen, eihän tuollaista elämää voi eikä tartte kestää kenenkään !

Tuo alkoholismi on sairaus ja hän on tainnut valintansa tehdä. Se on tietenkin ulkopuolisen helppo sanoa, että jätä miehes. Kannattaa ihan oikeasti miettiä onko tuossa touhussa mitään järkeä ja saatko mieheltäsi mitään apuja esim. lastenhoidossa tai kodin siivouksessa. Voimia sinulle ja rauhallista pääsiäistä.

sinullahan on kaksi lasta? eikös?
Toinen omaa vain huonot tavat jota ei kasvatetakaan helposti niistä pois.

Miksi uuvutat itsesi?

Miksi annat oman ja lapsesi elämän olla tollaista?

Siivoat aikuisen ihmisen sotkuja----> sitä tehdään yleensä palkalla eikää oman miehen kohdalla.
Ajatteleppas jos sinä käyttäytyisit noin? Etkö häpeisi ja yrittäisi parantaa tapasi? Mutta miehesi on alkoholisti ja vetää sinun elämän myös lokaan.

Jätin alkohollistiksi osoittautuneen äijän kutaleen. Kävi äidillään jopa rikkomassa pikkusiskonsa säästöpossun että sai kaljaa.
Huoh onneksi tajusin ettei ole minun tehtävä vetää häntä suosta.

Oli vaihtoehto vuosi kuivilla ja oltiin täysin erillään sen aika. Eipä tuo viina voinut jättää vaikka rakkautta vannoi.
MInä etsin uuden raittiin äijän tällä kertaa. Jäi tämä alkkis rannalle ruikuttaa mutta en voinut häntä enempää tukea ja ohjata kun ei ottanut itseään nistkasta ja ollut aa mukana yms.

Nyt mietit oletko halukas siivoamaan yms äijän jälkiä?

Haluatko lapsesi häpeävän kun isänsä kuulu alkoholiongelmastaan?
Tai miltä hänestä tuntuu myöhemmin ne petetyt lupaukset ?
Kavereita ei voi tuoda kotiin häpeän takia kun isä voi tulla kännissä.
Äiti on surullinen ,lapsen tärkein ihminen,jonka haluaa olevan iloinen.LApsen on tehtävä kaikkensa että äiti on iloinen...raskas taakka lapselle.

Harkitse nyt hyvä nainen. Mies ei ole koira joka opetetaan pois huonoilta tavoilta. Mitään sanaa tai lausetta tai tekoa ei ole millä saat kaiken muuttumaan.

AJattele lastanne.

Hei, kokemusta on...
Tuo tapahtuu 3krtaa kk ja aina kysymättä lupaa yms.. ikinä normi illanviettoa en ole kieltänyt, sanonut aikoinaan että saa juoda jos sovitaan milloin saan itse vapaata myös.
Kotona tekee vain pyydettäessä, on kuitenkin lastensa kanssa. kärjistin pahasti tilanteen ekassa viestissä mutta siltä musta tuntuu...

Yhteistyössä