Mita teen banaaneista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merlion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merlion

Aktiivinen jäsen
15.02.2007
11 403
0
36
Likka sai duunista taas monta kiloa banaaneja. Sai banaaneja viime viikollakin. Ahkerasti niita hyodynsin, leivoin kakkuja, banaanileipaa, tein banaanilettuja, paistettuja banaaneja jalkiruoaksi, pirteloa.

Oisko mitaan muita ideoita ? Currya, wokkiin kai voisi kayttaa, muttei siihenkaan montaa banaania uppoa. Voisko niista tehda mehua?

*pistetaan pistetaan banaania poskeen*

Olen kaupassa nähnyt myytävän banaanimehua, mutta en oikein tiedä miten kotiolosuhteissa niistä mehua saisi.
Itse en varmaan banaanimehua joisi, kerran olen kaupan banaanimehua maistanut.
Joskus jonkun pizzerian listoilta bongasin pizzan jonka päällä oli banaania.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen kaupassa nähnyt myytävän banaanimehua, mutta en oikein tiedä miten kotiolosuhteissa niistä mehua saisi.
Itse en varmaan banaanimehua joisi, kerran olen kaupan banaanimehua maistanut.
Joskus jonkun pizzerian listoilta bongasin pizzan jonka päällä oli banaania.

Minustakin banaani on kauhean makeaa mehussa. Enka kylla pizzan paalle laittaisi , en sitten millaan.

Semmonen broileri-pekoni hässäkä on hyvää ja siihen tulee banaania myös.Oih ja liekitetyt banaanit vaniljajätskin kans :p No nyt rupes haluttamaan banaania ja ei oo yhtään :D

Alkuperäinen kirjoittaja äijä:
kyllähän sen tietää miten naiset banaania käyttää... samoin ku kurkkuakin... pervoja ootte! saatte miehen punastumaan...

Mutta hyva mies sentaan, nama banaanit ovat sellaisia ruskean pilkullisia seka aivan loysia. Onkohan joku tauti ;) ?

Lämpöisten voileipien päälle makkaraa ja banaania, tosi hyvää! Grillatut banaanit on kanssa hyviä: laitat kuorineen grilliin ja välillä käännät. Kun on joka puolelta mustia niin yksi reuna auki ja syöt vaniljakastikkeen tai vaniljajäätelön ja suklaakastikkeen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Lämpöisten voileipien päälle makkaraa ja banaania, tosi hyvää! Grillatut banaanit on kanssa hyviä: laitat kuorineen grilliin ja välillä käännät. Kun on joka puolelta mustia niin yksi reuna auki ja syöt vaniljakastikkeen tai vaniljajäätelön ja suklaakastikkeen kanssa.

Just tollaisia jalkiruokabanaaneja viime viikon satsista tein jaatelon kera. Samoin niita lettuja. Ehkapa nyt sitten banaanipannukakkua.

Yhteistyössä