mitä teen? apuaaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla alkoi aamulla oksennustauti. Tosi ärhäkkänä. Oon koko päivän maannu vaan sängyssä tai sohvalla ja jos pystyyn on yrittäny niin laatta lentää. Oon sitte kontaten tai lattialla ryömien edennyt jos on pitänyt johonki mennä. Siis tää on ihan kuolemantauti.

Eihän tässä muuten mitään mutta kun täälä kotona on 1v 7kk tyttö myös ja sitä pitäis syöttää ja kaitsea. En oo kyenny. Makaronia pystyin just ja just keittään ja sitä oon antanu sille nyt kaks kertaa kera ketsupin. Mutta sen jälkeen on ollu aina voimat pois olo monta tuntia. Nyt on vähän parempi olo vähän aikaa ja pystyn jopa istuun tässä.

Mies on monen sadan kilometrin päässä eikä pääse tänne vasta kun aamulla junalla. Taksiin ei ole niin paljoa rahaa että pääsis heti lähteen. Meillä ei ole täälä ketään sukulaisia eikä kavereita joten olen totally yksin. Ja tää on karmeeta. Soitin jo päivystykseenki että mitä tämmösessä tilanteessa voi tehdä, tulisko joku sos.viranomainen huolehtiin lapsesta tms. No ei osanneet auttaa sieläkään.

No mutta nyt on onneksi jo vähä parempi olo niin josko tässä jaksais lapsen yöuniin asti sitkutella. :(

Mutta mitä te tekisitte tällasessa tilanteessa jos olette oikeesti ihan kanttu vei ja sängyn pohjalla taudin takia ja lapset pitäis hoitaa? Ei sukulaisia, ei tuttuja ja mieskin kaukana?

Alkuperäinen kirjoittaja ilkeä miniä:
Ei kivaa, vaatii voimia... Mutta en kyllä voimien rippeitä käyttäis nettikeskusteluun vaan siihen 1v7kk lapseen...

laps on iltakylvssä tällä hetkellä tuossa vieressä. istuu punkassa ja leikkii ankan kans. Ja totta puhut, mäkin oon ollu aina sitä mieltä että ei oikeesti voi olla kovin sairas jos jaksaa tietokoneen ääressä istua. Mutta toivottavasti alkaisin nyt parantua kun tässä kerta kykenen istumaan ja näpyttään. Vai liekö ottamani burana auttanut kun pysyi vielä sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta mitä te tekisitte tällasessa tilanteessa jos olette oikeesti ihan kanttu vei ja sängyn pohjalla taudin takia ja lapset pitäis hoitaa? Ei sukulaisia, ei tuttuja ja mieskin kaukana?

laittaisin lapsen katsomaan telkkarista maisaa tai fröbelin palikoita tai jotain muuta mikä kiinnostaa ja odottaisin vaan tukalassa ololtilassa että lapsen saa nukkumaan. ja ruuaksi antaisin purkkiruokaa jota mä ekan sairastamiseni jälkeen hommasin kaappiin varastoon niin että sitä on aina jos hätä tulee :|

Yhteistyössä