Mitä mä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Riideltiin "poikakaverin" kanssa. Hän valehteli ja molemmat loukattiin toisia rumilla sanoilla ja teoilla. Molemmat sanottu, et se taitaa olla nyt loppu, ei voi luottaa jne. Molemmat silti sanottu, että tykätään paljon toisista, haluttaisiin olla yhdessä mutta kun on niin vaikeaa. Nyt on viikko tuosta, välillä on jotain sanoja vaihdettu, mut ei montakaan.... Täällä nyt sitten riudun sydänsuruissa. Ihan hirveä olo, välitän niin paljon kaikesta huolimatta. Tekisi mieli laittaa viestiä, että yritetään vielä.. Mut pelottaa, ettei tule edes vastausta ja oon vaan ruikuttava ämmä :( Mut kun on sanonut tykkäävänsä ihan hirveesti... Millä sanoilla mun pitäis nyt lähestyä häntä? Onko ehdotuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
ei ainakaan roikkumalla perässä. näytä sille että oot oikea löytö. eli keskity ihan itsees vaan. pieni tauko saattaa olla ihan hyvä juttu. =)

juuri tätä oon aatellukki. oon jo aika paljon sanonu kaikenlaista, joista pitäis kyllä käsittää kuinka paljon välitän. teen kokoajan kaikkeni, etten alkais ruikuttaa. yritän siis, että hän ottais yhteyttä.. kun vaan itsekuri riittäis nyt!

Yhteistyössä