mitä te tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sintzi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sintzi

Jäsen
28.03.2006
495
0
16
jos vouto olisi alkanu 5+1 reilusti ja 5+2 tulee vaan pyyhittäessä..menisitkö yksityiselle,odottaisitko ekaan neuvolaan...
mä en saa ajatuksia pois tästä vuodasta ja en tiedä mitä tehdä että saisin rauhan.. :(

En tiedä onko ultraan menosta mitään hyötyä, niin ikävältä kun se kuulostaakin niin ei siellä mitään voi tehdä jos raskaus on menossa kesken :/

Oman rauhan takia ehkä, mutta en edes tiedä näkyisikö ultrassa vielä mitään kunnollista tuossa vaiheessa. Olisin itse varmasti huolesta suunniltani, mutta tarkkailisin kotona. Voimia :hug:

Soita neuvolaan tai äityispolille.

Mulla alkoi rv6+4 pienellä vuodolla, oli tullut pöksyihin ja sitten tuli paperiin. Vuoto lisääntyi ja sitten alkoi alavatsan kivut. Oli keskenmeno.

En halua pelotella, eihän sun kohdalla pakosta ole kyse siitä vaan vuotoja voi tulla raskauden aikana. Parempi kuitenkin tarkistuttaa asia oman mielenrauhan takia.

ei taida näkyä viel mitää ultrassa noilla viikoilla?
odottele rauhassa ja toivo parasta (helpommin sanottu kuin tehty, tiedän...)
itellä eka raskaus meni kesken, just noilla viikoilla, mut vuoti koko ajan reilusti, oli kuin reilut menkat. esikko tärppäs heti seuraavasta kierrosta, siinäkin alku raskaudesta tiputteli, nyt esikko 1v7kk ja toka 3kk :)

niin, odota vielä. saattaa yksityisellekin mennä rahat hukkaan. ja tekevätkö terveyskeskuksessakaan ultraa kun tuskin mitään vielä välttämättä näkyy :/
katso loppuuko vuoto, ja mene sit vaikka viikon päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja sintzi:
nyt vuoto loppu kokonaan =)
Verta tuli yhteensä ehkä puoli siteellistä..voiko noin pienellä määrällä edes kesken mennä?

Vaikea tietysti sanoa mistä on kyse... Ultrassakaan ei noilla viikoilla näkyisi mitään :/ Mulla keskenmenot rv 9 ja rv 7, eka keskenmeno alkoi niin että tuli ihan vähän verta päivällä. Koko päivänä ei tullut mitään mutta illalla alkoi kivut yöllä meni kesken :(