mitä te tekisitte,tekisittekö mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
viiden ja kuuden -seitsämän välillä aamulla niin voiko siitä tehdä valituksen?
kun se tömistely kuuluu selvästi ja vielä joskus kun silleen hyppää niin taulutkin melkein helisee.
oon heränny siihen joka aamu eikä nuo näköjään komenna kun lapset vaan jatkaa.
muutenkin kuuluu huonekalujen siirtelyä,kolinaa ja meteliä,ovia paiskotaan..
ja seitsämään on hiljaisuus.
mua vaan jotenkin ärsyttää että joudun heräämään viideltä jo joskus vaikka voisin nukkua puoli seitsämään tai seitsämäänkin.

mitä te olette mieltä?saako siitä soittaa isännöitsijälle vai mennä suoraan sanomaan yläkertaan että voisitteko lopettaa?

tiedän kyllä että lapsista lähtee ääntä mutta kun tuo hiljasuus kuuluisi olla 7.00 asti.

no jos hiljasuus on 7.00 asti niin kyllä menisin sanomaan asukkaille että lopettaa sen mölyämisen viiden aikaa,muut nukkuvat vielä!
ei se ole kiva tulla vaikkapa yötyöstä kotiin jos toiset meluavat viiden aikaa ja yrität nukkua.
tai jos se ei auta niin soitto isännöitsijälle suoraan.
kyllä lapset ääntä pitää mutta ei viiden aikaa aamulla saisi!
jos nyt ei asu omakotitalossa.

kannattaa kyllä todellakin eka käydä ihan itse sanomassa. kaikki ei välttämättä tajua kuinka hyvin äänet kuuluu tms. ja sitten jos ei auta niin sit soittaa isännöitsijälle.

Kyllä itse haluaisin että ovelle tultaisiin asiasta sanomaan, eräskin mummo sanoi ettei meiltä kuullu mitään että niin kiltti poika on vaikka tosi asiassa huuta uhmassaan kovaa ja korkealta pitkin päivää ja aamulla alottaa kuudelta!! Komennusta on mutta niinkuin sanoit aina ei vanhemmatkaan saa raivoa taltutettua niin ettei ihmest häiriintyisi, kokoileppa.

Käy sanomassa suoraan.
Meille aikanaan kävi naapuri nätisti pyytämässä, et jos voisin olla huudattamatta musiikkia päivällä, kun hän tahtoisi katsella telkkarista ohjelmia. Sovittiin sitten että kuuntelen ennen neljää kovalla, ja hiljennän sitten. Naapurisopu säilyi, ja edelleen täällä on mukava asua. Enhän mä ois voinu tietää että se meteli niin kovasti häritsi, jos ei ois tullut kertomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Käy sanomassa suoraan.
Meille aikanaan kävi naapuri nätisti pyytämässä, et jos voisin olla huudattamatta musiikkia päivällä, kun hän tahtoisi katsella telkkarista ohjelmia. Sovittiin sitten että kuuntelen ennen neljää kovalla, ja hiljennän sitten. Naapurisopu säilyi, ja edelleen täällä on mukava asua. Enhän mä ois voinu tietää että se meteli niin kovasti häritsi, jos ei ois tullut kertomaan.

Taidat olla vähä yksinkertainen... Kun nyt ilmeisesti asut jossain vuokrakasarmilla, eikö silti voi kuunnella hiljempaa tai kuulokkeilla? Just toi "kuuntelen ennen neljää kovalla" on tätä pullamössösukupolvea mulle-kaikki-heti-NYT.

Yhteistyössä