Mitä te teette? minä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kylvetin vauvan ja laitoin nukkumaan tuossa 20 min sitten, kohta siirryn sohvalla criminail mindsin pariin ja hyvissä ajoin nukkumaan, että jaksan yöllä syöttää vauvaa sekä aamulla herätä vauvan kanssa.Aamulla täytyy vielä tehdä esikoiselle kisaeväät kisoja varten mukaan.

[QUOTE="mä vain";27550982]juon punaviiniä, vaikka olen flunssassa, enkä maista mitään :( mut eikö alkoholi tapa bakteereita :D[/QUOTE]

Minä kokeilin tuota litran jägarmaisterilla kun olin keuhkokuumeessa ja kuudentena päivänä tyystin kypsä sairasteluun.
Kahdeksantena päivänä (krapulan hellitettyä) olin takaisin työkunnossa eli en pidä ollenkaan huonona "ohjeena".

:)

Minä kokeilin tuota litran jägarmaisterilla kun olin keuhkokuumeessa ja kuudentena päivänä tyystin kypsä sairasteluun.
Kahdeksantena päivänä (krapulan hellitettyä) olin takaisin työkunnossa eli en pidä ollenkaan huonona "ohjeena".

:)

meinasin päivällä, että pitäskö hakee joku minipullo viinaa, mutta totesin, että onhan mulla
vademecumia, jolla kurlata kurkkua. Nyt vaan tottumuksesta tuo punaviinipullo aukes. (Onhan
perjantai.)

Jos vasta kuudentena päivänä avasit Jekun ja kahdeksantena olit terve, niin ehkä oisit, jos totta
puhutaan ollut terve ilman Jekkuakin...

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
pluttasin ammeessa lasten kanssa, laitettiin lapset nukkumaan ja katottiin American horror storya, nyt röhnötän soffalla, katon leffaa(my super ex), palstailen, kuuntelen musiikkia, nautiskelen punaviiniä ja juustoja :p

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä