mitä te syötte

En yleensä, mut tänään oon vetäny täytekakkua, sit voileipäkakkua ja sit viel lisää täytekakkua... Örgh! :x :whistle:
Meillä juhlitiin eilen ja kaikki jämät jäi taas kerran mulle tuhottavaksi... :snotty:

Yleensä syön voileipiä tai salmiakkia yönälkään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:
En yleensä, mut tänään oon vetäny täytekakkua, sit voileipäkakkua ja sit viel lisää täytekakkua... Örgh! :x :whistle:
Meillä juhlitiin eilen ja kaikki jämät jäi taas kerran mulle tuhottavaksi... :snotty:

Yleensä syön voileipiä tai salmiakkia yönälkään :)
sama vika täällä.juhlien jälkihumussa ahdettu sitä ja tätä.. :o

 
haettiin illalla pizzat ja en jaksanut kaikkea. korjailen tilannetta tässä parhaillaan. :D 1,5 litraa colaakin uponnut huomaamattani ohimennen. noh, tuleepahan poltettua pari kaloria, kun hiihtelee vessaan tunnin välein pitkin yötä. :)
 

Yhteistyössä