Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä söin nakkipiiloja äsken
sama vika täällä.juhlien jälkihumussa ahdettu sitä ja tätä..Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:En yleensä, mut tänään oon vetäny täytekakkua, sit voileipäkakkua ja sit viel lisää täytekakkua... Örgh! :x![]()
Meillä juhlitiin eilen ja kaikki jämät jäi taas kerran mulle tuhottavaksi... :snotty:
Yleensä syön voileipiä tai salmiakkia yönälkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä söin nakkipiiloja äsken
Mä en tiedä mitä tää on, mutta tässä vaiheessa yötä kuulostaa härskiltä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä söin nakkipiiloja äsken
Mä en tiedä mitä tää on, mutta tässä vaiheessa yötä kuulostaa härskiltä![]()
![]()