H
Hanna
Vieras
Pistin tänään nyt haalarin ja laitoin alle pitkähihasen paidan ja pitkät kalsarit, jos sen tulee kylmä ni laitan gollarit huomenna alle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ei mun likalla vielä ole välikausihaalaria käytössä, vaan ihan sellanen ohut haalari. Siellä alla kylmemmillä ilmoilla fleeceasu normaalien vaatteiden lisäksi. Housujen alla on jo sukkikset. Ihan hyvin tuo likka pärjää noilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ei mun likalla vielä ole välikausihaalaria käytössä, vaan ihan sellanen ohut haalari. Siellä alla kylmemmillä ilmoilla fleeceasu normaalien vaatteiden lisäksi. Housujen alla on jo sukkikset. Ihan hyvin tuo likka pärjää noilla.
Lieniskö se ihan ohut haalari se välikausihaalari, ei niissä olekaan vuorta.
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:milläinen on välikausi haalari? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ei mun likalla vielä ole välikausihaalaria käytössä, vaan ihan sellanen ohut haalari. Siellä alla kylmemmillä ilmoilla fleeceasu normaalien vaatteiden lisäksi. Housujen alla on jo sukkikset. Ihan hyvin tuo likka pärjää noilla.
Lieniskö se ihan ohut haalari se välikausihaalari, ei niissä olekaan vuorta.
No kun likalla ainakin on sellanen paksumpi haalari mikä ei kuitenkaan ihan toppahaalarista käy. Se otetaan sitten käyttöön, kun ilmat tästä kylmenee. Talvella sitten kunnon toppahaalari.
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:milläinen on välikausi haalari? :ashamed:
No vaikka tuulipuku, niinkun meillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:milläinen on välikausi haalari? :ashamed:
No vaikka tuulipuku, niinkun meillä![]()
oon tyhmänä jotenkin käsittänyt että se on paksumpi kuin tuulipuku mutta sitten toiset sanoo tuulipukua välikausi puvuksi