Mitä te ostatte murrosikäisille lahjaksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm...

Vieras
Tietysti jotain musiikkia, vaatetta ehkä... mutta jotain muita ideoita kaipaisin 13-vuotiaalle ja myös 10-v pojille joululahjaksi..? Ostatteko esim. jotain hiukan kalliimpaa muiden ei niin kalliitten lahjojen lisäksi?

Itselläni on ongelma, että mikä olisi tuon ikäisille pojille sopiva lahja.. yhteiseksi esim. joku miniläppäri tms..? :/

Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
ostin 12 ja 15 veillä iPod Touchit ja tilasin Saksasta hupparit. vielä ostan jotku DVD:t.

Millaiset hupparit ja oliko joku postimyyntifirma?

rammstainin (vaimiten se kirjoitetaan) ja emp:ltä saa kivoja kuteita. voi tulla nyt vaan kiire, että ehtii jouluksi.

Sukat, kovakantisen Ankka-kirjan, lakanat

Ei saa paljoa lahjoja, koska saa tietokoneen juuri ennen joulua ja sai juuri uuden sängyn ja muun sisustuksen huoneeseensa.

Itse sain nuorempana kaikkea autoratoja, leluautoja, geomaggeja yms kohtalaisen halpaa, mutta nyt olen kolmena jouluna alkanut toivomaan (ja saamaan) vähän kalliimpia lahjoja. Kaksi vuotta sitten sain tuollaisen DS-käsikonsolin, viime jouluna uuden kännykän ja tänä jouluna sain "etukäteisjoululahjaksi" läppärin. Vanhemmat ja minä olemme tyytyväisiä, kun en vuoden mittaan sitten mitään kummempia toivo kun jouluna saan kaiken haluamani (tietenkin kohtuuden rajoissa, ja esim. läppäristä maksoin 1/3 itse).

Niin ja miniläppäriä älä ihmeessä osta pojille yhteiseksi, ne on muuten sellaisia rojuja ettei niillä tee mitään ainakaan "kotikäytössä". Sitten jos vielä sellaisen joutuu jakamaan toisen kanssa, ei hyvä.

Miniläppäri on paljon matkustavalle hyvä vaihtoehto mutta kotikäytössä niillä ei sitten millään pärjää.

iPod Touchit... Vois olla hyvä lahjaidea, mutta pitääkö tosiaan olla vain ja ainoastaan Soneran liittymä, ja minkä hintainen se on??

meillä ei ole siis iPhonet, vaan iPod touchit. ei niihin tartte mitään liittymää. siinä ei ole siis kännyä, mutta kaikkea muuta on. maksaa vähän alle 200. hvyä peli, iteki tykkään (ostin itelleki!)

iPod Touchit... Vois olla hyvä lahjaidea, mutta pitääkö tosiaan olla vain ja ainoastaan Soneran liittymä, ja minkä hintainen se on??

meillä ei ole siis iPhonet, vaan iPod touchit. ei niihin tartte mitään liittymää. siinä ei ole siis kännyä, mutta kaikkea muuta on. maksaa vähän alle 200. hvyä peli, iteki tykkään (ostin itelleki!)

sillä pääsee siis nettiin minkä tahansa ilmaisen WLANin kautta ja meillä kun on kotona oma WLAN, niin voidaan kaikki surffata yhtä aikaa omilla laitteilla. ja musiikkia mahtuu lataamaan tosi paljon! ja elokuviakin. ja laite täyttää mun FB-tarpeet. :-)

sillä pääsee siis nettiin minkä tahansa ilmaisen WLANin kautta ja meillä kun on kotona oma WLAN, niin voidaan kaikki surffata yhtä aikaa omilla laitteilla. ja musiikkia mahtuu lataamaan tosi paljon! ja elokuviakin. ja laite täyttää mun FB-tarpeet. :-)

Miten reissussa pääsee tuollaisella nettiin, vai pääsekö mitenkään ja pystyykö sillä pelaamaan esim. jotain Runescapea tms..? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta en tiedä noista laitteista juuri mitään :( Ja kiitos tiedosta!!

Miten reissussa pääsee tuollaisella nettiin, vai pääsekö mitenkään ja pystyykö sillä pelaamaan esim. jotain Runescapea tms..? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta en tiedä noista laitteista juuri mitään :( Ja kiitos tiedosta!!

siihen voi ladata hurumykke pelejä ilmaiseksi. ostaaki voi. ja reissussa se käyttää mahdollista lähintä saatavilla olevaa WLANia. suurissa kaupungeissahan on sellaset jo vissiin kaikissa. maalla korvessa ei tietty välttämättä toimi, mutta sitten laite on ämpärinä ja sinne voi ladata leffoja.

Mä ostin Rock band 2 -pelin ja soittimet xboxille. Emp:ltä olen myös tilannut taas täksi jouluksi paketillisen huppareita, bändipaitoja, koruja ym. kamaa. Kännyköitä pitää myös uusia ja ipodeja, yksi läppärikin pitää vielä hankkia lisää. Mulla on neljä teiniä.

Yhteistyössä