Mitä te olette tehneet/teette tänään, entä huomenna ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eskarilaisen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eskarilaisen äiti

Vieras
Olen kahdestaan lapseni kanssa tästä päivästä maanantai-iltaan. Mietin meille jotain kivaa ja edullista tekemistä. Lapsen kaverit ovat matkoilla pihapiiristämme ja luistelukenttä on jo pilalla eikä mäkeäkään enää voi laskea.

Normi sisätouhut tottakai ja ruuat jne ja ehkä tuttavaperheen kyläily.

Mut mitä muuta..? Saisinko ideoita siitä mitä te muut puuhaatte ? Entä mitä syötte pääsiäisenä lasten kanssa ?

Kävin hobbyhallissa, ostin kahdet kevät kengät (en osannut päättää kummat oisin halunnut) ja sitten ostettiin yleiskone. Mies teki brownieta, oltiin mummolassa syömässä. Varmaan vaan lötkötellään ilta himas (mies menee hakee hampurilaisia iltapalaksi), itse oisin ehkä kyllä tarjonnut ruokaa jääkaapista lapsille. Huomenna miehen siskon luokse kylään.

Varmaan me maalaillaan sitten huomenna pääsiäismunia ja käydään naapurin kissoja katsomassa. Tekisi mieli jo pyörälenkillekin, kun ollaan totuttu pojan kanssa aika paljon ulkoilemaan ja liikkumaan. Meille tuo luistelu oli tänä talvena jotenkin niin innostava harrastus, että jopa vähän masentaa kun se loppui tältä talvelta.

Toivottavasti myös dvd soitin toimii, viime viikonloppuna se vähän reistaili. Meil ois mukavasti katsomattomia lasten elokuvia.

Hyvää pääsiäistä kirjoittelijoille !

Eilen pelasin miehen ja lasten kanssa Magic: the Gatheringia. Sitten anoppi tuli kylään ja ottikin samalla kotona olevat kaksi lasta yökylään. Yllättävä vapaailta vietettiin toisistamme nauttien ja varasto siivoten. Sitten kokkasin Datalle ruokaa, pelattiin, katsottiin Cry-Baby ja aloin katsomaan Holidayta mieheni kanssa. Itse nukahdin, mies taisi katsoa loppuun saakka. Data yhä nukkuu, minä nousin jo. On syntymäpäiväni ja aion yllättää Datan jollain ihanalla aamiaisella aikuiseen makuun.

No lapset on ulkoillu kavereidensa kanssa, mut sit perheellä ollaan käyty hiihtämässä/laskemassa mäkeä ja eilen shoppaamassa. Tänään varmaan jotain ulkoilua, ehkä käydään sukulaisilla.

Yhteistyössä