mitä te annatte miehillenne isäinpäivä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahja ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22365863]mä en tajua tätä asennetta. isänpäivä ei oo mikään "oman isänpäivä". ostahan moni lahjan vaarillekin. sun mies on kuitenkin teidän perheen isä. mikset muista oman perheesi isää.
kuten aiemminkin olen sanonut, niin minä panostan enemmän mieheni lahjaan kun isäni lahjaan. isäni on isänpäiviä jo viettänyt, hänen lapsensa ovat muuttaneen kotona pois. mutta mun mies tekee jokapäivä töitä lastensa ja isyytensä eteen. nyt on hänen aikansa. hän on täysipäiväinen isä, meidän perheen isä, lasteni isä. tottakai muistan häntä.
samaa odotan häneltä äitienpäivänä

esikoinen askartelee kerhossa jotain. minä ostin miehelle partakoneen[/QUOTE]

Ei meillä mieskään ole koskaan hankkinut äitienpäivälahjaa minulle ja opin tämän silloin aikanaan kun miehelläni oli ensimmäinen isänpäivä kun hankin hänelle lahjan ja hän ihmetteli että miksi että ei hän minun isäni ole?
Ikinä en siis ole saanut mieheltä äitienpäivälahjaa joten miksi siis minun pitäisi muistaa minun lasteni isää?
Kai nuo muksut hoidossa jonkun kortin tekee jos ei tee niin ei voi mitään. Kyllä niitä päiviä tulee.

Aika jännä asenne monilla!no se on mihin tottuu..
Lapsuudenkodissa oli tapana että esim. isäinpäivänä äidin kanssa leivottiin kakku, kahvia ja muita herkkuja ja me lapset askarreltiin jotain lahjoja (koulussa,kerhoissa) ja äiti osti jonku kivan lahjan. Aamulla herätettiin paljon onnea vaan-laululla. Ja tietenkin äidin kohdalla sama. Ja päivän sankarilla oli täydellinen lepopäivä!
Sama perinne jatkuu tulevaisuudessa minun perheessä. :)

Ihan turhaa hössötystä koko isän päivä. Pelkkää kaupallista touhua koko päivä. Joulu ihan sama juttu.isälle voi kyl muinakin päivinä ostaa jotain kuin tuona kaupallisena juhla päivänä.

Yhteistyössä