mitä te annatte miehillenne isäinpäivä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahja ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehestäni en vielä tiedä, jotain käydään tytön kanssa yhdessä hommaamassa.
Mutta ukeille tyttö maalaa taulut (semmoiselle puukehikolle viritetylle maalausalustalle). Menee samalla korttina, tehtiin jo "koetaulu" ja tuli hieno. Ja ikää lapsella 4v. Uskon että pääsevät molempien ukkien työhuoneen seinälle nämä taulut :)
Lidlissä oli noita taulupohjia halvalla.

lapset tekee koulussa ja hoidossa isälleen kortin ja ehkä ostetaan jotain tai tehdään jotain vielä lisäksi. sitä en tiedä mitä tälle uuden vauvan isälle ostaisin, tuolla toisessa ketjussa joka meni ihan överiksi kyselinkin sitä..

Alkuperäinen kirjoittaja häh;22364392:
Eihän se mun isä ole :O

mä en tajua tätä asennetta. isänpäivä ei oo mikään "oman isänpäivä". ostahan moni lahjan vaarillekin. sun mies on kuitenkin teidän perheen isä. mikset muista oman perheesi isää.
kuten aiemminkin olen sanonut, niin minä panostan enemmän mieheni lahjaan kun isäni lahjaan. isäni on isänpäiviä jo viettänyt, hänen lapsensa ovat muuttaneen kotona pois. mutta mun mies tekee jokapäivä töitä lastensa ja isyytensä eteen. nyt on hänen aikansa. hän on täysipäiväinen isä, meidän perheen isä, lasteni isä. tottakai muistan häntä.
samaa odotan häneltä äitienpäivänä

esikoinen askartelee kerhossa jotain. minä ostin miehelle partakoneen

En ole vielä yhtään keksinyt mitä ostaisin.
Kai me mennään lasten kanssa kauppaan jotain ostamaan. Työkaluja en viitti ostaa kun en osaa hyviä ostaa. ehkä joku aku ankan taskukirja olis hyvä

Miehelle en osta mitään, lapselta saa varmasti hoidossa askarrellun kortin. Omalle isälle on tarkoitus jotain hommata. Ei kai sitä puolisolle mitään isien- ja äitienpäivälahjoja sentään anneta???

[QUOTE="miuu";22366042]hierontalahjakortti olis hyvä. jos en saa hommattua, niin sit karkkipussi.

Ukille en ole vielä keksinyt mitään.[/QUOTE]

Mistähän sitä tietäis mikä olisi hyvä paikka? Ettei mihinkään thai-hoitolaan tule varattua hierontaa... Onko esim. jotain ketjuja?

Yhteistyössä