V
"Vieras"
Vieras
Mulla on ihan selvät raskausoireet, rinnat aristanu kuukauden (niistä tipottelee jopa maitoa puristaessa), alavatsakipuja, varsinki vasemman munasarjan kohdalla, menkkatuntemuksia, ällötystä, valkovuotoa (normaalisti ei ole ikinä) huippausta, turvotusta... mitähän vielä. Menkat mulla tuli, ne vaan tuli 4pvää liian aikaisin ja oli pelkkää tiputteluvuotoa (tosin aivan punaista,ei ruskeaa niinkuin kiinnitysvuoto). Raskaustesteja olen tehnyt, ne vaan antaa harmaita/valkoisia viivanpaikkoja. Näitä oireita siis koko ajan... Ja tiedän kyllä, että pitäisi soittaa terveyskeskukseen mutta heistä huonoja kokemuksia minulla.. Ja eivät ota tosissaan mitään, tämän takia olen saanut jo keskeytyneen keskenmenon ja siitä seurauksena kohtutulehduksen. Yksityiselle ei ole varaa. Pakko se on varata se aika viimeistään, jos ei kuukautiset ala. Mutta ajattelin siis kysellä teiltä, onko teillä vastaavaa tapahtunut? Että oireita on mutta testi ei näytä positiivista, ja oliko kyseessä normaali raskaus vai kohdunulkoinen/tuulimuna? Olisin hyvin kiitollinen, jos jakaisitte kokemuksianne.