mitä tästä pitäis ajatella...appiukosta ja anopista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
pyydettiin kylään tulivat ok! mutta kun olivat lähdössä antoivat satasen "bensa rahaa" että pääsemme äymään siellä ylässä ku käymme niin harvoin!
kävimme siellä kaksi viikkoa sitten.
emme käy kovin usen kun asuvat 30km päässä ja arkisin ovat vasta neljän jälkeen kotona ja lapset nukahtaisivat koti matkalla eikä nukkumaan menosta tulisi mitään!
viikonloppuisin yritämme käydä kerrankuukauteen, mutta tuntuu ettei sekään riitä.
mieheni on vuorotöissä ja joutuu olemaan viikonloppuisinkin töissä. eli emme aina pääse viikonloppuisinkaan menemään...

mutta pointti oli se et loukkaannuin kun tyrkytetään rahaa kun käydään että pääsemme käymään kylässä! meillä ei ole ongelmana raha....(ei ole sitä liikaakaan mutta ei puutettakaan)

välillä huomautetaan kun minä käytän niin paljon rahaa vaatteisiin yms...lapsille ei saisi ostaa kosteussuojattuja pukuja yms kun ovat niin kalliita....kun yritän selittää että ostan puvut kirppikseltä tai alennuksella ni ei oteta uuleviin korviinsa....ja silti tyrkytetän rahaa.....ei ymmärrä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mua ei kiinnostas käydä anoppilassa mut miehen mielestä käydään niin harvoin...

Meillä on sama homma, mut se on ratkaistu niin, että ukko menee keskenään sinne. Valittaa siitä kyl jatkuvasti.. Niin kauan, ku laissa ei vaadita käymään anoppilassa niin mä en sinne mene :D

Mies käykööt lapsien kanssa? Minusta sinä teet elämästä liian hankalaa, jos 30km on liian paljon ja lapset ei sais nukahtaa autoon ym..
Vaikka en mä ymmärrä tuota rahan tarjoamistakaan, en olisi ottanut vastaan ja perustellen tehnyt tämän.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mies käykööt lapsien kanssa? Minusta sinä teet elämästä liian hankalaa, jos 30km on liian paljon ja lapset ei sais nukahtaa autoon ym..
Vaikka en mä ymmärrä tuota rahan tarjoamistakaan, en olisi ottanut vastaan ja perustellen tehnyt tämän.

No onhan se hankalaa, jos lapset nukahtaa autoon. Meillä tuo kuopus on sellainen, et jos vartinkin torkkuu autossa illalla, niin nukkumaanmeno viivästyy vaikka kuinka. Ei vaan nukuta yhtään, kun pitäisi sänkyyn mennä. Aamulla on kuitenkin herätys normaaliin aikaan ja on muuten tosi kiva raahata rättiväsynyttä lasta väkisin kävellen päiväkotiin. Joten mekään ei arki-iltoina mennä mihinkään sellaiseen paikkaan, mistä pääsee lähtemään kotiin liian myöhään lasten nukkumaanmenoa ajatellen.

samaa mieltä. meillä ihan sama tilanne, mutta mies käy joka viikko vanhemmillaan. Lapsia ottaa mukaan, joskus minutkin :). Lasten nukkuminen ei ole ongelma, vain jos sen siksi tekee. Siispä älä tee siitä ongelmaa!! Siis joka viikko mies käy, n.2 kertaa kuukaudessa koko perhe. Ja nää on vähintään, useamminkin joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän mitä ap tarkoittaa:

No onhan se hankalaa, jos lapset nukahtaa autoon. Meillä tuo kuopus on sellainen, et jos vartinkin torkkuu autossa illalla, niin nukkumaanmeno viivästyy vaikka kuinka. Ei vaan nukuta yhtään, kun pitäisi sänkyyn mennä. Aamulla on kuitenkin herätys normaaliin aikaan ja on muuten tosi kiva raahata rättiväsynyttä lasta väkisin kävellen päiväkotiin. Joten mekään ei arki-iltoina mennä mihinkään sellaiseen paikkaan, mistä pääsee lähtemään kotiin liian myöhään lasten nukkumaanmenoa ajatellen.

Jos näin on asia, niin eikö soitto appivanhemmille ratkaise ongelmaa. Siispä känny käteen ja tyyliin: hei, tultais käymään, mut muksut nukahtais autoon. Niin voisittekste tulla meille juuri nyt? jne... Siis ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TEHKÖ ONGELMIA NIISTÄ, MITKÄ EI OLE ONGELMIA!

Meillä on jo kauppaanki melkein toi 30kilsaa ja lasten kanssa käydään kaupassa ja samalla reissulla kyläilemässä. Jos vaikka neljän aikoihin anoppilassa ollaan kotona ja puol viideks sinne tähtäätte niin voitte lähtee kottin päin vaikka jo puol kuus ja ootte ennen kuutta kotona, ei kai ne lapset vielä siihen aikaan noin lyhkäsellä matkalla autoon nukaha?

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän mitä ap tarkoittaa:

Onnistuisiko että lähdette kotiin ennen nukkumaanmenoaikaa ja kannatte lapset sänkyyn? Meillä nykyään havahtuvat vähän, mutta nukahtavat nopeasti uudelleen. Mummoloihin matkaa 40 km.

Yhteistyössä