mitä tässä nyt pitäis ajatella?

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
heräsin äsken, ja huomasin että mies on tuonut baarireissultaan porukkaa...kaks kaveriaan ja yhden naisen. se nainen on vissiin sen yhden miehen joku hoito, mutta olipa kiva nähä se puolialastomana...vessa on ihan mullinmallin, hiustenkuivainta on käytetty. ja nainen nukkuu pelkkä pyyhe päällä yhden miehen kans...mua ärsyttää suunnattomasti tää tilanne. en voi sietää ajatusta että täällä on pian jotku orgiat ollu sillä völin ku oon nukkunu :( tai joku kimppasauna :(

Kuinka sikeesti sä oot nukkunu?Mä olisin heränny siihen kun vieras nainen astuu mun kämpän ovesta sisälle,SAATI KÄYTTÄS MUN KUIVAAJAA!!!!

Herättäisin KAIKKI ja potkisin ylimääräiset pihalle,HETI!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis teidän kotiinneko? Hyi helvetti, minä en tuollaista katselisi. Kuulostaa joltain 18-vuotiaiden touhuilta.

ollaan mun anoppilassa yötä...anoppi ja appi ei tosin paikalla onneksi. Hyh, ällöttää ajatella mitä täällä on voinu tapahtua :( miehet on kuitenki yli kolemkymppisiä, kolmevitosia melkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Aavis:
Kuinka sikeesti sä oot nukkunu?Mä olisin heränny siihen kun vieras nainen astuu mun kämpän ovesta sisälle,SAATI KÄYTTÄS MUN KUIVAAJAA!!!!

Herättäisin KAIKKI ja potkisin ylimääräiset pihalle,HETI!!!

mä oon vissiin nukkunu äärimmäisen sikeästi |O ärsyttää.valitin jo miehelle, kun tuli nukkumaan vasta puoli seitsemän aikaan...oli sen verran huonossa kunnossa, että taidan keskustella vasta myöhemmin sen kans...hitto ku ei olla edes kotona. muuten olis porukka lentäny pihalle ja aika äkkiä...

Kyl mä pitäsin niille vieraillekki sellasen möykkeen et tietäsivät tulleensa vieraaseen talooa.. ukko ois seuraava joka joutuu käsittelyyn. Tuskin siel mitään ihmeellisempiä panojuttuja on ollu jos miehes on ollu käätökännissä

No jumalauta sentään, meille ei mitään jatkoporukoita tulisi! Varsinkin jos lapset vielä kotona. Mä saisin sellaisen raivokohtauksen ettei ikinä olisi nähty jos joku puolialaston kaverin hoito.
Aika tossukka olet ap jos tuollaista kestät katsoa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Miten iso talo siellä on ettet oo kuullu kun kuivaajaa on huudatettu?

no kuivaajaa on käytetty toisessa päässä taloa, ja todellaki oon nukkunu sikeesti, itekki ihmettelen :snotty: tympee siivota toisten sotkuja, vessassa siis...ihan ku siellä olis joku pyyörremyrsky käyny!

Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
No jumalauta sentään, meille ei mitään jatkoporukoita tulisi! Varsinkin jos lapset vielä kotona. Mä saisin sellaisen raivokohtauksen ettei ikinä olisi nähty jos joku puolialaston kaverin hoito.
Aika tossukka olet ap jos tuollaista kestät katsoa!!!

no meillä ei ole lapsia vielä (tässä tilanteessa onneksi)...mä oon itekki niin väsyny etten jaksa VIELÄ ruveta raivoamaan tuolle ukolle...taidanpa käydä kahtoon joko se vieras muija on saanut vaatteet päällensä, kuulu juttelevan miehensä/panonsa kans tuolla...

Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Miten iso talo siellä on ettet oo kuullu kun kuivaajaa on huudatettu?

no kuivaajaa on käytetty toisessa päässä taloa, ja todellaki oon nukkunu sikeesti, itekki ihmettelen :snotty: tympee siivota toisten sotkuja, vessassa siis...ihan ku siellä olis joku pyyörremyrsky käyny!

Älä siivoa, periaatteesta :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Kyl mä pitäsin niille vieraillekki sellasen möykkeen et tietäsivät tulleensa vieraaseen talooa.. ukko ois seuraava joka joutuu käsittelyyn. Tuskin siel mitään ihmeellisempiä panojuttuja on ollu jos miehes on ollu käätökännissä

no joo, en mäkään usko että mitään panojuttuja, korkeintaan se muija on pannu sitä yhtä äijää jossain vaiheessa...hyh. kyllä saa mies kuulla kunniansa, kun selvenee, ei sille voinut mitään puhua kun se tuli nukkumaan.höpötti ihan mitä sattuu.

No älä ny ainakaa mee siivoomaan mitään! Ei ne sun sotkuja ole.

Mun mies tulee joskus kotiin joku kaveri kainalossa ja tekee pedin sohvalle. Joskus saatan herätä mutta eivät metelöi niin etten pääsis heti takasin uneen... En siis nostais tällasesta kummempaa meteliä, paitsi jos lapset ois kotona. Silloin meille ei tarvi tulla ketään! Melko tylsät jatkot niillä on ollu jos eivät edes oo saanu sua hereille :D

vastatakseni apn alkuperäiseen kysymykseen,
ajattelisin että minun yksityisyyttäni on loukattu ja mies on osoittanut epäkunnioittavaa käytöstä.. en kyllä vois kuvitellakaan...

ajattelisin että minun yksityisyyttäni on loukattu ja mies on osoittanut epäkunnioittavaa käytöstä.. en kyllä vois kuvitellakaan...

niinpä. olis hiukan voinut ajatella ketä päästää jatkoille...olis tullu vaan nukkumaan suoraan :( tietää kyllä että en tykkää jos vieraita naisia on paikalla kun ite nukun :kieh:

niinpä. olis hiukan voinut ajatella ketä päästää jatkoille...olis tullu vaan nukkumaan suoraan :( tietää kyllä että en tykkää jos vieraita naisia on paikalla kun ite nukun :kieh:

joo, tai vieraita miehiäkään.. kovin epäkypsää ja ajattelematonta... tää kunnioitus on se asia, mikä monesta nykyajan parisuhteesta puuttuu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

joo, tai vieraita miehiäkään.. kovin epäkypsää ja ajattelematonta... tää kunnioitus on se asia, mikä monesta nykyajan parisuhteesta puuttuu...

no joo, olis voinu ne ukotkin jättää tulematta. osaa kyllä olla joskus niin tyhmä ja ajattelematon tuo mies...

Miten teillä voi olla tuollaisia "miehiä" lue poikia. Meillä ei tule ikinä tapahtumaan tollaista... kerran yks ukko (miehen kaveri ) tuli meille ominpäin kännissä, ja mies sano sille ihan ite, et painuu pihalle täältä, meni viel ulos selittämään sille, et ei meille voi tollee tulla ku lapset pelästyy. Ja lapset ovat mun edellisestä liitosta, eli ei ole edes nykyisen.

Alkuperäinen kirjoittaja mjää:
Miten teillä voi olla tuollaisia "miehiä" lue poikia. Meillä ei tule ikinä tapahtumaan tollaista... kerran yks ukko (miehen kaveri ) tuli meille ominpäin kännissä, ja mies sano sille ihan ite, et painuu pihalle täältä, meni viel ulos selittämään sille, et ei meille voi tollee tulla ku lapset pelästyy. Ja lapset ovat mun edellisestä liitosta, eli ei ole edes nykyisen.

No ei ois meillekään mitään asiaa jos paikalla olis lapsia. Oli ne kenen tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja mjää:

poikiapa hyvinkin |O liki 35vuotiaita sellaisia...

Yhteistyössä