mitä tarkottaa tämä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No se k tarkoittaa etuliitettä kilo, eli 1000. Joten siis 5k on 5000.

Yleensä näitä käytetään sähköpuolella, mutta ehkä joku valopää tahtoo käyttää sitä myös finanssipolitiikassa.
 

Yhteistyössä