Mitä tarkottaa taggaa/täggää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras ap:
Merkata mihin? Laitoin siis kuvia nettiin ja kaveri sano et sun pitää vielä täggää ne...

Voiskos olla, että sä siis merkkaat siihen kuvaan, että ketä siinä kuvassa on, siis jos siinä on ihmisiä?

Mäki oon ihmetelly jo kauan että mitä taggaus tarkottaa mut se ei voi tarkottaa mitään merkintää koska esim. youtubessa olen nähnyt videoita joiden nimi on ollut: minut on tagattu taas kerran ._. outoa!

Taggaaminen tarkoittaa YouTubessa sitä, että jos sinut tagataan, joudut tekemään itsestäsi videon, jossa kerrot itsestäsi tietyn määrän faktoja. Kerran tagattu tekee 5, jos sinut tagattu kaksi kertaa, 10 faktaa jne.

Minä haluisin tietää mitä taggaus tai taggattu tarkottaa ja miten saa käyttäjän tubee ja jos täällä on
on 8-14 vuotiaita sanokaa 555 ja haluatte kaverin sano 555 niin minä annan minun puhelin
numeron

[QUOTE="Karkki";26237679]Mut miten voi sit taggata jonku ihmisen???[/QUOTE]

YouTubessa? Niitten tyylii "tagattu taas" ja "mut on tagattu" jne, videoiden lopussa tai sitte infossa lukee "taggaan seuraavaksi..." tjtn, ja sitte ne joitte nimet lopussa oh joutuu seukiks keksiin faktat. Ja sit se jatkuu sillai. :)

En ymmärtäny näistä seityksistä yhtään mitään! Paras huonoin oli "no ne pitää merkata" tms. :D Siis mitä se tägäys tarkottaa oikeesti? Älkää sössöttäkö jollette tiedä

Yhteistyössä