Mitä tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Krista"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Krista"

Vieras
Mitä tarkoittaa kun joku toivottaa viattomasti lämpimiä unia? Kyse on mieheni kaverista. Lisäksi hän kirjoitti, että ei pysty pidättelemään viettejään kun juovuksissa kun viestiteltiin kuinka paljon pystytään juomaan ilman, että muut huomaa. Hän kirjoitti mulle ja oli aluksi asiallinen, mutta sitten nuo viestit mietityttää. Lisänä lähetti huulten kuvia viesteissään. Onko ne pusuja? Olkaa kilttejä älkääkä pilkatko kun olen ihan uuno näissä nettiasioissa kun olen jo liian vanha niihin :)

no ei me tiedetä. mutta jos olet "vanha" eli yli 40 v niin ota kaikki kohteliaisuudet vastaan ja kiitä kauniisti.

Tässä kohtaa "flaksi käyminen" alkaa olla sitä, että joku hakee tanssimaan. Ja pikkutuhmien puhuminen on hauskaa - ei mitään tarvii tapahtua, mutta on se silti vähän kutkuttavaa... Ei kaikke akuulu ottaa niin vakavasti. Flirttaislet vähän, pidä hauskaa ja huomenna business as usual...

Olen peräti 45-vuotias ja tuntuu, että saan vaan enemmän kohteliaisuuksia kuin nuorempana. En tiedä mistä johtuu :) Tuntuu, että miehistä ei meinaa edes päästä eroon millään kun tutustuu :)

[QUOTE="Krista";29983557]Olen peräti 45-vuotias ja tuntuu, että saan vaan enemmän kohteliaisuuksia kuin nuorempana. En tiedä mistä johtuu :) Tuntuu, että miehistä ei meinaa edes päästä eroon millään kun tutustuu :)[/QUOTE]

se on jännä, kuin jotkut "vanhetessaan" vaan magnetisoituu :) joillain se elämä vain tuo tullessaan jotain selittämättömiä asioita, mitkä ovat häkellyttävän salaperäisen puoleensavetäviä :)

no ei me tiedetä. mutta jos olet "vanha" eli yli 40 v niin ota kaikki kohteliaisuudet vastaan ja kiitä kauniisti.

Tässä kohtaa "flaksi käyminen" alkaa olla sitä, että joku hakee tanssimaan. Ja pikkutuhmien puhuminen on hauskaa - ei mitään tarvii tapahtua, mutta on se silti vähän kutkuttavaa... Ei kaikke akuulu ottaa niin vakavasti. Flirttaislet vähän, pidä hauskaa ja huomenna business as usual...

Ei pidä paikkansa kaikkien kohdalla. :D

Minun kohdalla ei ainakaan. Vakka olen melkein 44v. niin ikä ei ole vaikuttanut mitenkään.

[QUOTE="Krista";29983557]Olen peräti 45-vuotias ja tuntuu, että saan vaan enemmän kohteliaisuuksia kuin nuorempana. En tiedä mistä johtuu :) Tuntuu, että miehistä ei meinaa edes päästä eroon millään kun tutustuu :)[/QUOTE]

Sama täällä. Se alkoi kolmenkympin puolella.

4l9wl83ze2p.png

Joitain hittijuttuja varmaan taas. Kun postaa tuollaisen jutskan keskustelupalstan ketjuun, niin kaikista ketjunavauksista menee tieto jutskan sivuille eli tulee hittejä. Jutskat on tarkoitus laittaa omille sivuille ja niiden ujuttaminen ketjuihin on erikseen kielletty, mutta siitähän hittien metsästäjät vähät välittävät. Kiinnijäämisen riski on vähäinen ja mitä sitten vaikka saisikin bannit jostain? Netti on ääretön hiekkalaatikko.

Yhteistyössä