Mitä tarkoittaa Zip Postal Code? Auttakaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on USAn postinumerojärjestelmä. Ei Suomen puhelinnumeron maasuunta siihen kuulu. Yleensä ulkomaille tilattaessa sitä ei tarvi täyttää ollenkaan. Oletko tarkistanut, että ko paikka toimittaa USAn ulkopuolelle?

jaahas, empä osaa sanoa ku en tiiä mistä sivustosta on kyse.

siis normisti se tarvii laittaa ihan vaan muodossa 33100 (Tampere esimerkki siis) MUTTA jos on kyseessä saitti joka ei toimita muualle ku usaan niin sitten ei välttis hyväksy muita kun usalaisen postinumeron.

Alkuperäinen kirjoittaja J (ap):
Toimittaa. Siitä valikosta voi valita Suomen. (Finland)
Mitä ihmettä siihen voi laittaa. Se ei hyväksy sitä osoitetta. Eli juuri tuota kohtaa.

No ootko kokeillut laittaa ihan sen pelkän postinumeron?

Miksi ihmeessä kokeilit Suomen suuntanumeroa? :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Joku neuvoi jollain palstalla, että oli saanut silleen tilattua.. (+358) :)
Kokeilin sitten sitäkin.. (epätoivoinen) :)

Ai, ok :) Joo katoin omia asiakastietojani Amazonissa ja siellä on kyllä ihan normaalisti osoite. Kaupunki vaan on ensin ja sitten postinumero, mutta kyllä se postinumero siellä on. Ja ilman mitään ylimääräisiä juttuja.

Js kuitenkin kyse on siitä, ettei ko tuoteryhmän tavaraa lähetetä USAn ulkopuolelle, eli kun ei ole sitä paikallista postinumeroa laittaa, tilaus tökkää siihen? Haluatko kertoa mistä tuotteesta on kyse?

Mulla on näin: ensin nimi, osoite ja kaupunki. Sitten state/province/region kohta tyhjäksi, zip kohtaan kaupungin postinumero ja lopuksi maa. oon tilannut pari kertaa amazonista ja on ainakin mulla toiminut.

oliks se ap se fisher pricen leikkimatto mitä katoit? siellä lukee ihan selkeesti näin:

Special Shipping Information: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues. This item ships separately from other items in your order.

eli eivät toimita suomeen.

Kyllä toimittaa, mutta postikulut on n. 70 ?. En taida tilata sitä sieltä.

Täytyy etsiä joku toinen kauppa.
Tietääkö joku mistä sen voi tilata? Suomesta sitä en ole löytänyt.
Kyllä. Kyseessä on Fisher Pricen viidakkoleikkimatto.

Yhteistyössä