E
epätietoinen
Vieras
Ja kun joku on asian minulle selittänyt niin kertokaapa vielä että kannattaako hommata 110 neliön, sähkölämmitteiseen taloon sellainen sähkösopimus jossa on tämä yösähkö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Meillä on yösähkö, vai onko se nyt vuodenaikasähkö, eli aina öisin klo 22-07 sähkö on halvempaa, samoin sunnuntaisin ja koko kesäajan.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Meillä on kausisähkö-sopimus, eli maaliskuun puolestavälistä marraskuun puoleenväliin on käytössä ns. halvempi sähkö kellon ympäri, marraskuun puolestavälistä sinne maaliskuun puoleenväliin taasen on klo 07.00-21.00 välisenä aikana käytössä kalliimpi päiväsähkö ja klo 21.00-07.00 välisen ajan taasen tuo halvempi sähkö käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Onko toi yösähkö sähköfirmasta kiinni? Ei mulle ainakaan Helsingin Energiasta mainittu mitään yösähköstä. Vai olenko taas ihan pihalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:No yösähkö on muka halvempaa silloin oliko se nyt 22 vai 23 jälkeen.Sitä en tiedä kannattaako mut me monesti laitetaan 22 jälkeen pyykkikone päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja epätietoinen;10883172:Ja kun joku on asian minulle selittänyt niin kertokaapa vielä että kannattaako hommata 110 neliön, sähkölämmitteiseen taloon sellainen sähkösopimus jossa on tämä yösähkö?