X
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruusa:no mulle sanottiin kun odotan nyt kolmatta lasta ja kaksi aikasempaa on poikia ja ite toivoisin tyttöä nyt, niin sanottiin vaan että ei kahta ilman kolmatta (eli tarkotettiin että poika se taitaa olla). ei varmaan selventäny yhtää.
Siis tämä ketjuhan on jo ihan jumalattoman vanha, mutta silti ihan yhtä ajankohtainen kuin silloin 2008 tai pari sataa vuotta sitten, joten vielä vastaan, vaikkei muussa tapauksessa näin vanhoihin ole mitään järkeä vastata.Mun mielestä se tarkottaa sitä, että ikävät asiat tulee yleensä ryppäissä. Esim. eilen hajosi pesukone ja tänään auto. Siihen vois todeta, että "ei kahta ilman kolmatta" ja jäädä kauhulla odottamaan mikä vempele menee seuraavaksi rikki.