Mitä tarkoittaa miikkariperheet????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tietämätön"

Vieras
Siinähän se kysymys otsikossa. Mitä miikkariperhe/äiti tarkoittaa?? Palstalla käytetään ko sanaa useinkin ja oon ihan ymmällään, kun en sitä ymmärrä. Tiedä vaikka itse kuuluisin samaan kastiin tietämättäni...

Jossain lehdessä ihan hiljattain (Perhe, KaksPlus...) oli juttu tälläisestä äidistä, jolla oli satoja näitä vaatteita lapsille. Lue juttu, niin ymmärrät sairauden asteen.

Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja sentään;27279710:
Me&i vaatteita käyttävä perhe. Eli tuon mukaan pitäs olla myös henkka&maukka perhe, tiksu perhe, po.ppari perhe ja muuta älykästä!!!

Mikä sitten on tiksuperhe?

Mä muuten tunnen muutamia espritperheitä, joilla on espritkoteja. :D

Sinänsä en ymmärrä miten siitä voi niin kovin närkästyä, että joku tykkää - vaikka fanaattisestikin- jostakin merkistä. Herrattunen, pitäähän siitä suurin osa ihmisistä eniten jonkin merkin kahvista tai jostakin leivästä tai maidosta tai asuinmuodosta tai mistä tahansa loputtomiin. Kuinka ne vaatteet ovat niin määrittäviä?

[QUOTE="vieras";27279772]Sinänsä en ymmärrä miten siitä voi niin kovin närkästyä, että joku tykkää - vaikka fanaattisestikin- jostakin merkistä. Herrattunen, pitäähän siitä suurin osa ihmisistä eniten jonkin merkin kahvista tai jostakin leivästä tai maidosta tai asuinmuodosta tai mistä tahansa loputtomiin. Kuinka ne vaatteet ovat niin määrittäviä?[/QUOTE]

Kuka on närkästynyt?
Se koira älähtää...

Alkuperäinen kirjoittaja asdfghjklöäqwertyuiopå;27279793:
Kuka on närkästynyt?
Se koira älähtää...

Heh, vikaan meni, sekapukija/pukeutuja, sekajuoja, sekasyöjä. Tosin olen ronkeli harrastusten suhteen. Ja mielestäni tuollainen tyypitys on aika halventavaa, molempiin suuntiin.

[QUOTE="vieras";27279772]Sinänsä en ymmärrä miten siitä voi niin kovin närkästyä, että joku tykkää - vaikka fanaattisestikin- jostakin merkistä. Herrattunen, pitäähän siitä suurin osa ihmisistä eniten jonkin merkin kahvista tai jostakin leivästä tai maidosta tai asuinmuodosta tai mistä tahansa loputtomiin. Kuinka ne vaatteet ovat niin määrittäviä?[/QUOTE]

Joo, mutta jauhaako ne siitä kahvista ketju tolkulla, ja maksaako ne siitä kahvipaketista sata euroa??

Tunnistat miikkariperheen marketissa siitä, että äidillä tunika, isällä ja lapsilla pitkähihainen t-paita ja kaikilla trikoopipo ovat siili- tai pilvikuosista. Äidillä luultavasti yoga-pantsit jalassaan. Ja Vaatteissa on toki tyypillistä miikkarikulumaa ja -haalistumaa.

:)

Piti ihan näin ulkosuomalaisena itseäni sivistää ja ottaa selvää mikä onkaan miikkari perhe.. Noi vaatteet on ihan karseita! Sori,kaikki "miikkari perheet":D Tuntuu ihan hassulle, että perheet jaotellaan "kasteihin" sen perusteella mitä merkkiä lapset päälleen pukee, LOL!

Mullekin on Suomeen muutettuani tullut tutuksi suomalainen lastenvaatemuoti, aluksi tykkäsin tosi paljon kun koin että se on niin suomalaista mutta toisaalta taas en ole kovin innostunut noista ylivärikkäistä retrokuoseista eläinprintteineen. Mutta tyypillisen suomalaista jota ei löydä muualta :)

Yhteistyössä