Mitä tarkoittaa, jos näkee unessa oman kuolemansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Niin, näin viime yönä unta, jossa sain tietää, milloin kuolen. Elinaikaa on nyt vielä 2vuotta tämän unen perusteella. Jotain sairasteluja pitempään, joiden seurauksena kuolo koittaa.

Mitähän tällaisesta pitäisi ajatella? Oon vähän kauhuissani täällä.. Oli niin todentuntuinen uni, että puistatti.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:
Niin, näin viime yönä unta, jossa sain tietää, milloin kuolen. Elinaikaa on nyt vielä 2vuotta tämän unen perusteella. Jotain sairasteluja pitempään, joiden seurauksena kuolo koittaa.

Mitähän tällaisesta pitäisi ajatella? Oon vähän kauhuissani täällä.. Oli niin todentuntuinen uni, että puistatti.

Ei mitään.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Uni

Riippuu ketä uskoo. Näin psykologin näkökulmasta kyseessä lienee mielesi tulosta versio pahimmasta pelostasi.

Kaikki kuolevat joskus, mutta voin sanoa varmaksi, että sinä ET kuole kahden vuoden päästä.

Hui, en ole tuollaista unta nähnyt mutta aikoinaan näin kyllä unen kun esikoista yritettiin alulle saada, näin selvän päivämäärän ja jollekin paperille oli laitettu vauvan mitatkin. Ja yllättäen se päivämäärä oli sitten oikeastikin vauvan laskettu aika ja vauva syntyi juuri niillä mitoilla :whistle:

Aika pelottavaa tuollainen ap:n kokema uni :o

Vielä lisään, et olen monesti aistinut tulevat huonot tapahtumat. En unissani vaan jollain ihmeen tasolla. Ja joo, tiedän, et kuulostaa ihan huuhaalta, mut näin on nyt monesti käynyt. Tulee vaan sellaisia ihme etiäisiä eri ihmisistä.. Ettei tämä nyt oikeestiole sellainen itsestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vielä lisään, et olen monesti aistinut tulevat huonot tapahtumat. En unissani vaan jollain ihmeen tasolla. Ja joo, tiedän, et kuulostaa ihan huuhaalta, mut näin on nyt monesti käynyt. Tulee vaan sellaisia ihme etiäisiä eri ihmisistä.. Ettei tämä nyt oikeestiole sellainen itsestäni.

En usko. Alitajunta vaan yrittää herätellä sinua nauttimaan elämästä nyt ja joka hetki. Älä pelkää :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja --:
kuolema unessa tarkottaa jonkun elämänvaiheen päättymistä ja uuden alkamista.

Joo, 2v. päästä joku loppuu ja alkaa joku uusi homma sun elämässä. Eli tod.näk parempi aika koittaa kun kerran näin noin.

Itse näin vuosia sitten kolmena perättäisenä yönä unen, jossa rekka lähti heittelehtimään eräässä tietyssä mutkassa, jossa oikeastikin päivittäin lenkkeilimme koirien kanssa ja ajoi tietty päällemme. No, hengissä ollaan edelleen ja muutettu jo poiskin tuosta paikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
kuolema unessa tarkottaa jonkun elämänvaiheen päättymistä ja uuden alkamista.

Joo, 2v. päästä joku loppuu ja alkaa joku uusi homma sun elämässä. Eli tod.näk parempi aika koittaa kun kerran näin noin.

NÄIT noin ;)

No jospa oisikin noin. Vähän vaan spookia nähdä itsestään tiedot paperilla, et kuolet parin vuoden päästä ja paperilla on sun keho, jossa joku iso musta läiskä rintakehän kohdalla. Ja selityksenä oli, että sairastellut useita pienempiä tauteja, josta seuraa kuolo. Aika karua :(

Tiedän miltä tuntuu tuommoinen uni,itse näin vuosia sitten semmoista unta jossa seurasin sivusta omia hautajaisiani.Unesta on jo noin 10 v aikaa,mutta muistan sen selvästi,niin vaikuttava oli.

Yhteistyössä