On yleensä narsististen ihmisten keino peitellysti haukkua ihmisiä, jotka ovat varautuneita heidän seurassaan tai eivät viihdytä heitä sopivalla tavalla. Pysyisin tällaisista henkilöistä kaukana.
Jaa... mä olen mieltänyt tämän niin, ettei joku kerro ns. omista asioistaan mitään, ts. pitää puheenaiheet yleisissä asioissa tms. Eli ei päästä ketään lähelleen. Voi olla , että olen käsittänyt väärin
Ei anna itsestään mitään tarkoittaa puhumattomuutta itsestään. Ei ota kantaa mihinkään mikä hiukankin liippaa omaa elämää. Elää kivimuurin takana.
Ylensä tälläiset ovat hyvin onnettomia. Eivät iloitse omista iloistaan kun niitä ei voi kertoa kellekään vielä vähemmän iloitsee yhdessä muiden kanssa.
Raskas ihminen.
Töissä tällaiset ihmiset eivät juurikaan kerro omasta elämästään vaan puhuvat vain yleisistä asioista. Se on OK, jos eivät sitten ronki toisten elämää. Mun mielestä se on niin, että jos kerrot itsestäsi, saat puhua myös muista. Ystävyyssuhteissa on erikoista jos joku ei puhu omista henk.kohtaisista asioistaan.
[QUOTE="Satu";29302467]Ystävyyssuhteissa on erikoista jos joku ei puhu omista henk.kohtaisista asioistaan.[/QUOTE]
Kyllä se onnistuu ihan hyvin, kun vain molemmat osapuolet tietävät, missä mennään. Minä kerron hyvin vähän omista asioistani kenellekään, mutta minulla on kyllä useita ystäviä.
Vanha ketju, mutta itse en puhu kuin harvoille valituille henk.koht.asioistani.
Ihan siksi että elämä on opettanut, että on niitä pahansuopaisia ihmisiä, jotka sitten juoruavat ja ties vaikka vääristellen asioita kertovat asioitani eteenpäin, mistä en pidä.