mitä tarkoittaa farkuissa koko w42/L32?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja anni:
Onko tuo 42,normaali vaatekoko,vastaa n.L-kokoa?

Mun 192 cm pitkä, n. 108 kg kokoinen mies käyttää farkkukokoa
W36/L34 joten tästä voit päätellä noiden olevan todella isot ja pituudeltaan tarkoitettu ehkä max. 180 cm pitkälle

Joissakin farkuissa tuo ensimmäinen numero tarkoittaa ihan normaalia naisten numerointia, ei tuumakokoa. Sinällään hämäävää, kun lahkeen pituus on kuitenkin annettu tuumissa. Juuri alennusmyynnissä farkkuja kokeillessa törmäsin tuollaisiinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joissakin farkuissa tuo ensimmäinen numero tarkoittaa ihan normaalia naisten numerointia, ei tuumakokoa. Sinällään hämäävää, kun lahkeen pituus on kuitenkin annettu tuumissa. Juuri alennusmyynnissä farkkuja kokeillessa törmäsin tuollaisiinkin.

Peesi! Eli joskus vyötärö ilmoitettu naisten normi-kokona ja lahkeen sisäpituus tuumina.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja anni:
Onko tuo 42,normaali vaatekoko,vastaa n.L-kokoa?

Mun 192 cm pitkä, n. 108 kg kokoinen mies käyttää farkkukokoa
W36/L34 joten tästä voit päätellä noiden olevan todella isot ja pituudeltaan tarkoitettu ehkä max. 180 cm pitkälle

Paitsi että 180 senttinen nainen tarvii todennäköisesti L34 tai L36 housut... Miehillä on lyhyet jalat.

Mutta normikaupasta ei löydä 42:sen tuumilla kyllä housuja :D

Kyllä tuo 42 tosiaan tarkoittaa normaalia vaatekokoa, ja 32 on lahkeitten pituus tuumina. Mä käytän housuissa kokoa 42 enkä mielestäni ole mikään läski, lantion ympärys vain on iso. BMI on 21, vyötärön ympärys 71, silti vaatekoko 42.

Yhteistyössä