Mitä tarjottavaa miehen kolmekymppisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Reilulle kahdellekymmenelle hengelle pitäis keksiä tarjottavat. Ruoan ajattelin olevan ruokaisaa naposteltavaa, ei siis lämmintä ruokaa eikä pelkkää poppariakaan. Riittääkö, jos teemme boolin, vai pitäisikö olla viiniä myös? Mitä juhlavaa tarjoaisi niille, jotka eivät alkoholia juo?

Budjetti on n. 250e. Yritetään tehdä mahdollisimman paljon itse, jotain varmaan tilataan, ehkä.

Noni, en edes ajatellut alkoholitonta boolia :D Sellainen siis.

Onko nuo täytetyt chilit sellaisia, mitkä kuuluu tarjota lämpiminä? Juhlat pidetään yhdessä saunatilassa, enkä ole varma, onko siellä mikroa kummempaa lämmittämismahdollisuutta. Iso jääkaappi on.

erilaisia salaatteja,patonkia,kaikkea mahdollista pientä:feta,mozzarella,vuohenjuusto,suolakurkku,sipuli,katkaravut,jalopeno,sipulirenkaat,kurkku,raejuusto,leikkeleitä...

Suolaisia piirakoita, lihapullia ja salaatteja. Mä joisin enemmin viiniä kuin boolia, mutta riippuu paljon tietenkin teidän vieraista miten teidän kannattaa. Tai sitten hankitte jotain perusviinoja ja blandiksia ja kukin saa sekottaa itse omat drinkkinsä?

Minikokosia pizzoja (jos ei jaksa ite vääntää niin muistaakseni Lidlistä löytyy pakasteesta),tapaksia,patonkia&lisukkeita,.. Boolin lisäks toi viinat&blandikset varmaan ihan ok,ja jos tarkoitus saunoa niin olutta&siideriä. Alkoholitonta boolia ja -siideriä (ite oon tykästyny stowford pressiin). Jos on tarkotus viettää koko ilta samassa paikassa eikä lähteä baariin tms,varaisin alkoholitonta juotavaa kaikille,en pelkästään alkottomaksi ilmottautuville. Jotain kivennäisvettä ja ehkä limsaa,ei siis mitään "erikoista" tartte olla.

jos viinejä ostelee niin sitten se pitää ottaa huomioon tarjoilussa.Siihen soveltuu esim,juustotarjotin suolakekseineen,ruis"kuppeja"katkarapu/graavilohitäytteellä,raikkaita salaatteja.
Boolin kanssa voi olla niitten salaattien lisäski myös jotain "niksuja ja naksuja",minipizzoja ja lihapullia

Yhteistyössä