Mitä tarjota ja kuin paljon? (30v. synttärit )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oisin yllärisynttäreitä järjestämässä ukolle. Jos vieraita olis n. 30 tulossa, niin kuin paljon pitäis viinaa varata ( sitä uppoaa tälle porukalle )!

Sit aattelin, jos jotain salaatteja tekis ja nakkeja, lihapullia ? Mitä muuta ja kuin paljon?

Mä vein ravintolaan 15 läheisintä kamua kun täytin 30 v ja varasin meille loossin pehmeine tuolineen ja näköaloineen missä istua ja josta pääsi myös hyvin tanssimaan. Pöytään varasin etukäteen kuoharia aika paljon, viskiä ja kaikkea siltä väliltä. Eli ne tuotiin täysinä.. mutta avattuina pulloina ja pöydällä oli syvänteet missä oli jäitä, laseja ja hedelmiä + marjoja, limoja sun muuta ilmaistavaraa.
Ravintolalla siis maksoin vain viinat illan päätteeksi. Lasku oli n. 700 euroa.. ja osa jengistä oli tilanut + maksanut jonkun omankin drinkin ( jos halusi jotain kaiperoska tms.). Suosittelen silti ravintolaan menoa yhtenä vaihtoehtona.

Kotona jos pitää bileet.. niin vaikea arvioida viinan määrää. Kannattaa tehdä ainakin hyvää boolia ja paljon. Se on yleensä kestosuosikki.. oluet ja coolerit menevät myös hyvin kaupaksi. Kuohuviiniä pitää olla kun nostatte maljaa.
*määristä ei tietoa

mä olin yksissä 3-kymppisillä ja sain vain lasin juoda, kun en alkoholia voinut juoda. kannattaa huomioida että tarjolla on myös alkoholitonta juomaa!

Luuletteko, että 12l viinaa Booleiksi riittää? Jos vielä pari koria kaljaa ja siideriä? kinkkusalaattia ja savukalasalaattia+ patonkia ja grillimakkaraa? Pippalot pidetään mökillä ja tulossa siis noin 20-30henkee=) Pikkupurtavaks sipsii ja poppareita?

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
24 siideriä ja 48 olutta, 2 litraa valkkaria,kaksi litraa punkkua ja lisäksi boolia. Mieluumin liikaa kuin liian vähän.

Meinaakko et riittäis :D Boolia sais kyllä olla ainaki sitten vähintään kymmenestä litrasta kirkasta tehtynä jos sittekää riittäis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Luuletteko, että 12l viinaa Booleiksi riittää? Jos vielä pari koria kaljaa ja siideriä? kinkkusalaattia ja savukalasalaattia+ patonkia ja grillimakkaraa? Pippalot pidetään mökillä ja tulossa siis noin 20-30henkee=) Pikkupurtavaks sipsii ja poppareita?

mä keittäisin vielä perunoita,tekisin ehkä jonkun tuoreen salaatin ja jonkun kokolihan voisin laittaa,lihapullia,sit jotain pikkujuttuja,juustoja,fetaa,oliiveja...mä luulen et mä jättäisin sen makkaranpaiston sinne yöpalaksi ja sit muut mitä jääny.

Yhteistyössä