Mitä tarjolle tupareihin????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HuliHuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:08 HuliHuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:06 Kissansilmä kirjoitti:
Tubberithan sulla vain on, yllinkyllin sulla jo tarjottavaa !

???
¨
Voi anteeks :ashamed: Lukihäiriö :snotty: juu, tuparithan teillä onkin.
Mä varmaan ite tarjoisin jotain ruokaista salaattia tai useampaa lajia ja sit erillaisia patonkeja + jotain makeaa,vaikka hyydykekakkua??

Jännä kuulla, että vielä pidetään noin perinteisiä tupareita. Eihän se tarjottavien sortimenttien lajimäärä, vaan niiden laatu ja määrä (karjalanpiirakoita kyllin monta, kaakkua tarpeeksi paljon jne.)

Meidän tuttavapiirin tupareissa on yleensä ollut suolaisia piirakoita, erilaisia salaatteja, kaljaa ja viinaa. Luultavasti tutut hämmästyisivät maan perusteellisesti jos joku kantaisi tiikerikakun pöytään. Yhdet läksiäisjuhlat oli justiinsa, kestin ystäviäni yllättävän pitkään pikkutunneille vaikka joinkin vain ananasmehua...

Piika-äiti

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:11 Kissansilmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:08 HuliHuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:06 Kissansilmä kirjoitti:
Tubberithan sulla vain on, yllinkyllin sulla jo tarjottavaa !

???
¨
Voi anteeks :ashamed: Lukihäiriö :snotty: juu, tuparithan teillä onkin.
Mä varmaan ite tarjoisin jotain ruokaista salaattia tai useampaa lajia ja sit erillaisia patonkeja + jotain makeaa,vaikka hyydykekakkua??

Kuulostaa toi salaatti ja patonki hyvältä :p Meil on tulos n.50-60 henkeä et pitää sen mukaan laittaa si.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:13 Piika-äiti kirjoitti:
Jännä kuulla, että vielä pidetään noin perinteisiä tupareita. Eihän se tarjottavien sortimenttien lajimäärä, vaan niiden laatu ja määrä (karjalanpiirakoita kyllin monta, kaakkua tarpeeksi paljon jne.)

Meidän tuttavapiirin tupareissa on yleensä ollut suolaisia piirakoita, erilaisia salaatteja, kaljaa ja viinaa. Luultavasti tutut hämmästyisivät maan perusteellisesti jos joku kantaisi tiikerikakun pöytään. Yhdet läksiäisjuhlat oli justiinsa, kestin ystäviäni yllättävän pitkään pikkutunneille vaikka joinkin vain ananasmehua...

Piika-äiti

Perinteiset parhaat.Ei mitään alkoholia siihen mukaan.Ohjelmana aattelin karaoke tonne halliin laulaa kuka laulaa ja samalla voi siinä pyörährellä jos haluaa.Pääasia on ystävien kaa iltaa viettää :D

Meil on ollut tuparitarjottavina viimeksi:
* lihapullia: sekä tavallisia ja fetapullia
* broilerisalaattia
* omatekosta perunasalaattia
* pikkukurkkuja
* patonkia ja tuorejuustoja
* kasviksia ja dippiä

sekä ruoan kanssa muutama olut per nokka ja pari pulloa valkkaria

Mää sanon tähän niin kuin aina ennenkin tämän tyyppisiin kyselyihin et cicktail-tikut. Voi laittaa mausteisia pikku lihapullia, juustopalan tai siivuna rullalle käärittynä, viinirypäleitä, tuorekurkkua, ihan mitä vaan keksi.. Ihanaa pikkusuolaista :p

Mä oon aina ollut "kosteissa" tupareissa ja siellä on ollut tarjolla kaikenlaista suolaista naposteltavaa.

Omissa tupareissa on ollut mm. voileipäkakkua, salaatteja (makarooni-kinkku/meetwursti, feta-oliivi, riisi-tonnikala), piirakoita (kinkku ja aurajuusto), pasteijoita, sipsejä, popcornia, patonkeja kera tuorejuustojen. Sekä suun kostukkeeksi boolia.

Niin ja kaikki ei tietenkään ole kerralla ollut pöydässä... Olen muuttanut neljä kertaa :D

P.S. meinasi minulta nuo coctail-tikut vallan unohtua ja niihin sitten kaikkea pientä naposteltavaa... Lihapullia, nakkeja, rypäleitä, juustoa, kurkkua jne.<br><br>

Yhteistyössä