Mitä tarjoan synttäreillä?

Saimaanrannan äippä

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
2 207
0
36
Kulunut aihe mutta kysyn silti...

Pitäs poitsun synttäreitä varten ryhtyä tekemään jotain mutta mitä?

Ehdotuksia täytekakun ja keksien lisäksi?

Oletteko antaneet lapsivieraille mitään pussukkaa? ja mitä olette sinne laittaneet?

Meilläkin poitsun synttärijuhlta sunnuntaina :) Itse ajattelin tehdä täytekakun, juustokakun ja raparperipiirakan keksien ja karkkien lisäksi. Suolaiseksi aikuisille täytettyjä tuulihattuja ja lapsille melonisiilin :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meilläkin poitsun synttärijuhlta sunnuntaina :) Itse ajattelin tehdä täytekakun, juustokakun ja raparperipiirakan keksien ja karkkien lisäksi. Suolaiseksi aikuisille täytettyjä tuulihattuja ja lapsille melonisiilin :)

Heh, meilläkin on pojan synttärijuhlat sunnuntaina ja tarjoilut on muuten ihan samat, paitsi melonisiiliä en tee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Heh, meilläkin on pojan synttärijuhlat sunnuntaina ja tarjoilut on muuten ihan samat, paitsi melonisiiliä en tee.

:) samoilla linjoilla sit näköjään ollaan..... Paljonko poikanne täyttää?Onnitelut hänelle!

ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN SYNTTÄRISANKAREILLE
:flower: :flower: :flower:

Meillä pojalla tänään virallinen 5-vee syntymäpäivä, mutta ehdimme jo juhlia hieman etuajassa ;)

Meillä oli kakkua (tekee yleensä lasten synttäreillä aika vähän kauppansa) kynttilöiden vuoksi, keksejä kahta sorttia, dipattavia kurkku- ja porkkana suikaleita, melonia sekä nakkeja, ja lihapullia. Yritin miettiä sellaista tarjottavaa että myös allergisille käy suurin osa.

Ongintapussukoissa oli: Karkki, magneetti ja synttäripilli. Ekan kerran oli karkkia - aiemmin ollut rusina-aski.

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
nostelen
Mikä on muuten melonisiili?
Onnea kaikille synttärisankareille ja kiitos vinkeistä. Saisiko lisää?

1236258572_IMG_6155.JPG

tällainen ois yks versio :)

Yhteistyössä