Mitä tapahtuu seuraavaks?!?

09.06.2008
343
0
16
Elikkä, minulta on poistettu kiinnikkeitä ja samalla tehty aukiolotutkimus, molemmat torvet tukossa. :'( Nyt sit on uusi aika aukiolotutkimukseen ja sen jälkeen aika lapsettomuushoitajalle suunnittelua varten... Lähetteessä (aukiolotutkimukseen) lukee, et myös siemenneste pitäisi olla tutkittuna, mutta emme ole saaneet lähetettä/mitään tietoa missä tää tapahtuu tai miten menetellä... :'( Soittelin hoitajalle ja hänkin kuulosti olevan ihmeissään ettei miehelleni ole annettu lähetettä tutkimukseen, mutta lopulta totesi vaan, et mun käydä siellä aukiolotutkimuksessa ja jos siellä sitten lähete annettaisiin koska hoitojen aloitus menee kuitenkin syksyyn.. :attn: Olisin niin toivonut, et hoidot olisi jo aloitettu!!! Ollaan vasta reilut 2 vuotta ihmetelty miksei tärppää... :'(
Enkä kyllä ymmärrä miksi tehdään jälleen aukiolotutkimus kun kahteen kertaan (viimeisen puolen vuoden aikana!) on poistettu kiinnikkeitä ja sama lääkäri, joka tekee seuraavanki aukiolotutkimuksen, on todennut, et molemmat torvet tukossa... Jotenki tuntuu, et tää on pelkkää rahastusta ja aikaa menee vaan hukkaan... |O

Meillä kun oli hoitoihin lähtö ja piti toi siemenneste olla kans tutkittu, niin meidän neuvolantäti vaan sano missä niitä otetaan ja ite piti ottaa yhteyttä sinne..jottei millään lähetteellä siihen tutkimukseen mennä. Varmaan lähes jokapaikassa on kesätauot ja mielellään aloittavat syksyllä hoidot.

minz :wave:

juuri kirjoitin tonne otsikolla "auttakaa ensikertalaista". mulla viime viikolla kohdunulkoinen ja siinä samalla tekivät laparoskopiassa perusteellisen selvityksen johtimien ym kunnosta. ja totaalisen kiinnikkeisethän ne oli. oli poistettu paljon, mutta lääkäri mulle sano että kohdunsisäisen raskauden mahdollisuus 0%. nytpä siis mietin että laittaako ne yksityisellä taas uudelleen tutkimuksiin, vaikka tuomio on jo selvä ja siitä on mustaa valkoisella!

Mulla aukiolotutkimuksen tekee SAMA lääkäri, joka on 2 kertaa viimeisen puolen vuoden aikana todennut torvien olevan tukossa (hysteroskopia+laparoskopia). Molemmista kerroista on mustaa valkoisella ja selvällä suomenkielelläkin lukee, että molemmat torvet tukossa... Ei voi ymmärtää miksi tää lääkäri haluaa tehdä tutkimuksen uudelleen... HUOH! Mut jospa tää tästä joskus etenis =)

oletteko minz hoidossa yksityisellä vai kunnallisella? sekin voi tietysti vaikuttaa. me ollaan menosa fertinovaan ja toivon todella että kerrasta vatsanahkan avauksesta uskovat että paikat on tukossa ja thats it :kieh: ja kunnallisen lääkäri sano viime viikolla että mikään muu ei auta ku ivf. luomu raskaus tulee olemaan aina ulkoinen :(

Yhteistyössä