Mitä tapahtuu jos katsot televisiota ja mies tulee ja sammuttaa sen tv:n kesken ohjelman, vain siksi että sitä ärsyttää kun katsot telkkaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä yleensä sain kamalan raivarin ja näin aina välillä kävi. Miehen mielestä minä olin tv:n orja ja sitä ärsytti jos minä katsoin esim. idolsia, kun olisi pitänyt pitää miehelle seuraa. Se ei tajunnut sitä, että minä pystyn katsomaan tv:tä ja pitämään miehelle seuraa, mutta jos asia olisi ollut toisinpäin, että minä olisin sammuttanut sen tv:n kun mies sitä katsoi, niin turpaan olisi varmaan tullut, kun hän omasta mielestään taas katsoi niin vähän telkkaria.

Meillä ei ole tapana vaan sammutella telkkaria jos toinen sitä katsoo.Jos mies kaipaa mun seuraa kun katon jotain niin se sanoo siitä.Pieni kunnioitus-kysymys tämäkin mun mielestä.

puolin ja toisin tapahtuu tietokoneelle ja televisiolle... öö siitä seuraa jonkinasteinen mökötys/huuto -riita

ja joo ehkä ollaan lapsellisia, mut joskus menee kummallakin se ruuduntuijotus hieman liialliseksi, joten toisen kontrolli on tällöin ihan paikallaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei ole tapana vaan sammutella telkkaria jos toinen sitä katsoo.Jos mies kaipaa mun seuraa kun katon jotain niin se sanoo siitä.Pieni kunnioitus-kysymys tämäkin mun mielestä.

Peesi tälle!!! Jäin vähäksi aikaa suu auki, että mikä ihmeen aloitus tääkin taas on. Ei kai aikuiset ihmiset sammuttele toisen nenän edestä telkkaria, jos toinen katsoo sitä :D Mustakin tää on puhdas toisen kunnioittamiskysymys, meillä ei tämä tulisi pieneen mieleenkään, puolin tai toisin. Ihan siksi, että toisella on oikeus katsoa telkkaa omassa kodissa silloin kun haluaa. Ja jos se ei toiselle sovi, keskustellaan asiasta eikä käydä räpsimässä telkkaa kiinni!!!!

Kai se vois olla sit viimenen kerta kun meillä ylipäätään telkkari sammuis. Mies on enemmän telkkarissa kiinni kun minä, joten voisin sen piruuttani vaikkapa hajottaa kunnolla ja kieltäytyä ostamasta uutta :kieh:
Onneks miehellä on joku tolkku käytöksessään eikä tollasta tee sen enempää kun minäkään.

Meillä mies saattoi jopa vetästä sulakkeen joskus pois päältä, kun olin jotain ohjelmaa katsomassa ja yleensä vielä niin, että se ohjelma oli aika lopussa ja olin sanonut, että tää ei kestä enää kauaa. Mä olen kuulemma telkkarin orja, kun nauhotan jotain ohjelmia ja katson koko ajan telkkaria, no jos mä yhden ohjelman illassa katson, niin olenko mä silloin tv:n orja.
Tuolla on paljon ohjelmia nauhoitettuna, joita en ole saanut katsottua, kun en ole paljoa tv:n ääressä istunut, mä katselen niitä aina silloin tällöin, kun siltä tuntuu.

Niin mies on siis jo ex.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä mies saattoi jopa vetästä sulakkeen joskus pois päältä, kun olin jotain ohjelmaa katsomassa ja yleensä vielä niin, että se ohjelma oli aika lopussa ja olin sanonut, että tää ei kestä enää kauaa. Mä olen kuulemma telkkarin orja, kun nauhotan jotain ohjelmia ja katson koko ajan telkkaria, no jos mä yhden ohjelman illassa katson, niin olenko mä silloin tv:n orja.
Tuolla on paljon ohjelmia nauhoitettuna, joita en ole saanut katsottua, kun en ole paljoa tv:n ääressä istunut, mä katselen niitä aina silloin tällöin, kun siltä tuntuu.

Niin mies on siis jo ex.
Ja sinä istut nykyisin koko ajan television vieressä?

Mä yleensä sain kamalan raivarin ja näin aina välillä kävi. Miehen mielestä minä olin tv:n orja ja sitä ärsytti jos minä katsoin esim. idolsia, kun olisi pitänyt pitää miehelle seuraa. Se ei tajunnut sitä, että minä pystyn katsomaan tv:tä ja pitämään miehelle seuraa, mutta jos asia olisi ollut toisinpäin, että minä olisin sammuttanut sen tv:n kun mies sitä katsoi, niin turpaan olisi varmaan tullut, kun hän omasta mielestään taas katsoi niin vähän telkkaria.

En tiedä mitä tapahtuisi, koska meillä tuo tilanne on sula mahdottomuus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin mies on siis jo ex.
Ja sinä istut nykyisin koko ajan television vieressä?

No en istu, ehkä sen ohjelman illassa jos sitäkään. Talvella tulee katsottua vähän enemmän, kesällä ei juuri ollenkaan.

Yhteistyössä