?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Joku voi tulla sun perässä ja tankata ne sulta jääneet 20 euroa. Voihan se olla, että jos kukaan ei satu tulemaan mittarille johonkin tiettyyn aikaan, niin mittari nollautuu.. Miten ne rahat muka palautettaisiin, jos maksat käteisellä?! Eihän kukaan tiedä kuka sä olet.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Joku voi tulla sun perässä ja tankata ne sulta jääneet 20 euroa. Voihan se olla, että jos kukaan ei satu tulemaan mittarille johonkin tiettyyn aikaan, niin mittari nollautuu.. Miten ne rahat muka palautettaisiin, jos maksat käteisellä?! Eihän kukaan tiedä kuka sä olet.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja v:Joku voi tulla sun perässä ja tankata ne sulta jääneet 20 euroa. Voihan se olla, että jos kukaan ei satu tulemaan mittarille johonkin tiettyyn aikaan, niin mittari nollautuu.. Miten ne rahat muka palautettaisiin, jos maksat käteisellä?! Eihän kukaan tiedä kuka sä olet.
Ottamalla tankkauksen jälkeen kuitin eli lukee maksettu 20 euroa ja tankattu 14 eurolla niin siitä näkee mitä tankattu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja v:Joku voi tulla sun perässä ja tankata ne sulta jääneet 20 euroa. Voihan se olla, että jos kukaan ei satu tulemaan mittarille johonkin tiettyyn aikaan, niin mittari nollautuu.. Miten ne rahat muka palautettaisiin, jos maksat käteisellä?! Eihän kukaan tiedä kuka sä olet.
Ottamalla tankkauksen jälkeen kuitin eli lukee maksettu 20 euroa ja tankattu 14 eurolla niin siitä näkee mitä tankattu.
Mä lähinnä ajattelin kylmäasemia.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Saat ihan varmasti ylimääräiset rahat takaisin, kun otat yhteyttä asemanhoitajaan. Vaikka olisit maksanut käteisellä. Lupaan ja vannon.
Alkuperäinen kirjoittaja n:Painelet kuitti nappia. Saat rahat takaisin. Kokemusta on..