Mitä tapahtui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämillään

Vieras
Eli oon aika tuoreessa parisuhteessa. Itellä monta lasta ja sen tuomat muutokset kropassa arka juttu. Asiasta keskusteltu miehen kanssa. Sanonut ettei häntä haittaa raskausarvet tai muutkaan lasten jättämät "jäljet". Että rakastaa mua. No...eilen ekaa kertaa näki mut ilman vaatteita. Saunassa. Tää muutti kaiken. Ainaki mun mielestä. Eilen oli eka yö kun ei ottanut mua tiukasti kainaloon ku alettiin nukkumaan. Mun mielestä katsokin mua tänään ihan eri tavalla. On ollut hiljainen. Mitä tapahtu? Ilmeisesti ne arvet ja jäljet oli sittenki liikaa.......?

Voi ku kuvittelisin. Koko yön nukku selkä mua päin. Aamulla ollaan yleensä pitkään makoiltu sängyssä, halittu, suukoteltu. Nyt ei. Heräs suoraan keittään kahvia.....

Voi ku kuvittelisin. Koko yön nukku selkä mua päin. Aamulla ollaan yleensä pitkään makoiltu sängyssä, halittu, suukoteltu. Nyt ei. Heräs suoraan keittään kahvia.....
Siis jos oikein käsitän, teillä on ihan seksisuhde, mutta mies ei ollut nähnyt sua aiemmin alasti?

Kuulostaa jotenkin niin estyneeltä, että on mahdollista että itse olet käyttäytynyt jotenkin myös eri tavalla sen näyttäytymisesi jälkeen.

Kannattaa kysyä mieheltä ihan suoraan. Ei kannata pitää välissä tuommoisia ihme muureja.

Joo ollaan pari kuukautta oltu yhessä. Eikä tosiaan oo aiemmin nähnyt mua alasti. Mä en oo halunnu olla,koska itellä on iso ongelma tästä kropasta. Ehkä oma käytös muuttui kun jotenki ehkä odotin häneltä jotain merkkiä siitä et kaikki on edelleen ok. En tiiä.

Jotenkin vaa on itellä nyt paska olo. En mäkään haluais olla itteni kanssa ni on vaikee ajatella että hän haluais.... En vaan oo lainkaan sinut otteni kanssa ja jos vois elää loppuiän niin ettei tarvis ikinä riisua, ni ois aika jees.....

Oon nähnyt miehen kyllä.

Ollaan tästä tosiaan puhuttu kyllä. Tietää, et mulla on todella iso kynnys näyttäytyä ilman vaatteita. Ja oon itestäni ylpee että uskalsin. Mutta tosiaan..... En tiiä mitä mä sitte odotin. Hurraa-huutoja että olinpa reipas vai mitä. Ehkä jonkunnäköstä varmistusta et kelpaan tälläsenä.

Yhteistyössä