Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitkästä aikaaonks tuttui
Kasva jo aikuiseks.Piristykää ihmiset, on lauantai, eiks ookkimä juon siiderii koton ku en jaksa lähtee mihinkään
mitäs muil, onks lasis jotai?
Ai ketkä?Kyllä ne pian tulee taas kuolaamaan.
Miten sä uskallat juoda alkoholia, jos sulla on mielialalääkkeet käytössä? Eikös sulla ole, joskus kerroit joutuvasi ilman niitä psykoosiin?Piristykää ihmiset, on lauantai, eiks ookkimä juon siiderii koton ku en jaksa lähtee mihinkään
mitäs muil, onks lasis jotai?
Vähän oon ottanu, harvoin. Mun hoitajan mielestä se on ok.Miten sä uskallat juoda alkoholia, jos sulla on mielialalääkkeet käytössä? Eikös sulla ole, joskus kerroit joutuvasi ilman niitä psykoosiin?
Mistä kolosta sinäkin taas ryömit esiin.Moi peijpe!
Koiran kanssa oon mennä touhottanu koko päivän.
Ihanaa kun on lämmintä - taas voi vipeltää puolalastomana.
Ai siellä on sihauteltu.Mulle ei nyt tällä kertaa maistu, muuten oisin tullu kiskasee sun kaa vaikka vanhat kunnon palstakännit.
Kohta lähetään ilta-ajelulle.
Piä kiva ilta ja ihanaa kevättä!!!
Ps. Tosi ihana kuva, oot niin kaunis ja hienosti oot laittanu meikkiä!!!! Voi ku itekki osais. Oon kattonu juutuupista mutta en osaa siltikään.![]()
Piristykää ihmiset, on lauantai, eiks ookkimä juon siiderii koton ku en jaksa lähtee mihinkään
mitäs muil, onks lasis jotai?
Saitko mitään?Hyvää kuuluu, mutta en saanut lahnaa tänään
Hyvää kuuluu, mutta en saanut lahnaa tänään
Moi peijpe!
Koiran kanssa oon mennä touhottanu koko päivän.
Ihanaa kun on lämmintä - taas voi vipeltää puolalastomana.
Ai siellä on sihauteltu.Mulle ei nyt tällä kertaa maistu, muuten oisin tullu kiskasee sun kaa vaikka vanhat kunnon palstakännit.
Kohta lähetään ilta-ajelulle.
Piä kiva ilta ja ihanaa kevättä!!!
Ps. Tosi ihana kuva, oot niin kaunis ja hienosti oot laittanu meikkiä!!!! Voi ku itekki osais. Oon kattonu juutuupista mutta en osaa siltikään.![]()
Saitko mitään?![]()