M Mrs O Jäsen 08.09.2006 710 0 16 30.08.2011 #1 Mitä teillä syödään? Inhoan miettiä mitä ruokaa perheelle tekis, ja aina päädyn samoihin eväisiin. Jos nyt vaikka sais uusia ideoita
Mitä teillä syödään? Inhoan miettiä mitä ruokaa perheelle tekis, ja aina päädyn samoihin eväisiin. Jos nyt vaikka sais uusia ideoita
? .. Vieras 30.08.2011 #3 Mä aattelin laittaa pakasteest valmiin mantelikalan uuniin ja lisänä perunamuusia ja porkkanaraastetta.
Mä aattelin laittaa pakasteest valmiin mantelikalan uuniin ja lisänä perunamuusia ja porkkanaraastetta.
K kökköliini Vieras 30.08.2011 #5 kaalilaatikkoa. kuolaten odotan että uudet lantut tulis kauppoihin että pääsisin tekemään lanttukukkoa
kaalilaatikkoa. kuolaten odotan että uudet lantut tulis kauppoihin että pääsisin tekemään lanttukukkoa
? .. Vieras 30.08.2011 #6 Ei kun mitä mä sekoilen. Yks aahan siitä puuttuu. Nojoo, antaa olla, unohtakaa.
N nitsukka Vieras 30.08.2011 #7 Meillä mielikuvituksettomasti makkarakeittoa =/ Iso satsi että riittää huomisellekin eikä joka päivä tarvi olla vääntämässä jotain
Meillä mielikuvituksettomasti makkarakeittoa =/ Iso satsi että riittää huomisellekin eikä joka päivä tarvi olla vääntämässä jotain
D dddd Vieras 30.08.2011 #8 mun tekis mieli hakea nesteeltä kanakotzonet,mut rupee oksettaan ajatus hakemisest...raskauspahinvointia..kauhee ku tekee mieli ja silti oksettaa ajatus
mun tekis mieli hakea nesteeltä kanakotzonet,mut rupee oksettaan ajatus hakemisest...raskauspahinvointia..kauhee ku tekee mieli ja silti oksettaa ajatus
pelottava pontso Aktiivinen jäsen 08.10.2006 10 493 2 36 30.08.2011 #10 Just pienen kanssa syötiin paistettuja munia, nakkeja ja lihapullia, ja paljon suolakurkkuja (kuumepäivän ruokaa, ainut mitä toine kelpuuttaa). Myöhemmin pitäs keittää perunoita ja varmaan tehä ruskeetakastiketta, lihapullaa tai nakkii, mitä isommat sit tahtookaan. Jotai pakasterehua mukaan.
Just pienen kanssa syötiin paistettuja munia, nakkeja ja lihapullia, ja paljon suolakurkkuja (kuumepäivän ruokaa, ainut mitä toine kelpuuttaa). Myöhemmin pitäs keittää perunoita ja varmaan tehä ruskeetakastiketta, lihapullaa tai nakkii, mitä isommat sit tahtookaan. Jotai pakasterehua mukaan.
J "jeps" Vieras 30.08.2011 #12 aih kaalilaatikkoa.....nam,just eilen tuli ihan hirvee mieliteko kaalilaatikkoon kun luin reseptejä pitäs joku kerta tehdä.
aih kaalilaatikkoa.....nam,just eilen tuli ihan hirvee mieliteko kaalilaatikkoon kun luin reseptejä pitäs joku kerta tehdä.
K kolmen lapsen kotiäiti Vieras 30.08.2011 #14 Äsken syötiin makkarakeittoa ja iltapäiväksi teen broilerikastiketta.
M Mrs O Jäsen 08.09.2006 710 0 16 30.08.2011 #15 Mä kans rakastan kaalilaatikkoa! sitä pitäs vaan tehdä ihan sikana että se riittää, mulle ja miehelle Lapset ei siitä piittaa :/
Mä kans rakastan kaalilaatikkoa! sitä pitäs vaan tehdä ihan sikana että se riittää, mulle ja miehelle Lapset ei siitä piittaa :/
V "Vieras" Vieras 30.08.2011 #16 Varmaan laitan vuokaan possusuikaleita, peruna-sipulisekoitusta ja kermaa + mausteita ja työnnän uuniin.
Varmaan laitan vuokaan possusuikaleita, peruna-sipulisekoitusta ja kermaa + mausteita ja työnnän uuniin.
har mi Aktiivinen jäsen 10.08.2010 3 569 1 36 30.08.2011 #20 kaalipata on uunissa, veikkaan että nuorisoketju ei järin suuresti innostu.
E "emilia" Vieras 30.08.2011 #21 Makaroni-jauhelihalaatikkoa juustokuorrutteella + pannukakkua jälkkäriksi. Minua laiskotti...