mitä tänään syötäisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vera

Vieras
meillä on kaikenmaailman herkkuruokia mökillä tiedossa. lihaa, kalaa vartaita, sieniä, juustoa tms..

mitä kevyttä tänään syötäisiin? jauhelihakeittoa syötiin eilen joten ei sitä :)

Heh, ihan saman alotuksen meinasin laittaa ja tismaalleen saman otsikon. Ei tartte ees olla mitään tosi kevyttä meillä, ei oo juhannukselle mikään kauheen raskas menu tiedossa.

Kaikkia aineksia löytyis mut mulla on ideat vähissä ja kauhee nälkä alkaa olla, että ideoita kehiin vaan :P

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh, ihan saman alotuksen meinasin laittaa ja tismaalleen saman otsikon. Ei tartte ees olla mitään tosi kevyttä meillä, ei oo juhannukselle mikään kauheen raskas menu tiedossa.

Kaikkia aineksia löytyis mut mulla on ideat vähissä ja kauhee nälkä alkaa olla, että ideoita kehiin vaan :P

no jos ei tarvii olla kevyttä niin miltä kuulostais

kanafileet hakkaat nuijalla (mä käytän vasaraa :D) litteiks, sisälle pestokastiketta ja mozzarellaa, päälle pekoni ja grilliin

riisi

salaatti

AP:lle voisin suositella lohisoppaa

no jos ei tarvii olla kevyttä niin miltä kuulostais

kanafileet hakkaat nuijalla (mä käytän vasaraa :D) litteiks, sisälle pestokastiketta ja mozzarellaa, päälle pekoni ja grilliin

riisi

salaatti

AP:lle voisin suositella lohisoppaa

Hitsi kun ei oo kanafileitä, vain marinoimattomia suikaleita ja naudan paistijauhelihaa löytyy jääkaapista. Muuten olisi kyllä sekä pestoa että mozzarellaa, riisiä ja salaattiakin olisi. Vihanneksista meillä olisi munakoisoa, paprikaa, kesäkurpitsaa, porkkanoita, tomaattia, jäävuorisalaattia ja sipulia, pakkasessa parsakaalia, herneitä, kukkakaalia ja vihreitä papuja.

Tällä viikolla on syöty ainakin kanasalaattia, täytettyjä kesäkurpitsoja ja paprikoita, munakoisogratiinia, kananrintafileitä + riisiä + paahdettuja kasviksia, lasagnea ja pizzaa.

ite tehtyjä täytettyjä patonkia

paistat kanasuikut ja leikkaat patongit "auki". laitat paistetut kanasuikaleet leikattujen patonkien sisään ja juustoraastetta päälle ---> uuniin niin kauaksi kuin patonki paistuu - varo polttamasta. uunin jälkeen sisälle salaattia tomaattia sipulia oliivia namskis ja avot!

Yhteistyössä