Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23929321:Nokkosta ja voikukkaa ainakin. Sitten täytyy katsoa, mitä muuta siellä on...esim onko maitohorsmaa jo.
Mielenkiintoista. Miten sä valmistat ne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23929321:Nokkosta ja voikukkaa ainakin. Sitten täytyy katsoa, mitä muuta siellä on...esim onko maitohorsmaa jo.
Horsmatko? Ajattelin tehdä parsan tapaan eli hollandaisekastikkeen kanssa. Mulla on printattuna lista villivihanneksista niiden kuvine ja muine tuntomerkkeineen ja otan listan mukaan hortoiluretkelleni. Harmittavan vähän tunnistan syötäväksi kelpaavia kasveja ilman sitä listaa. Aiempina kesinä olen kerännyt lähinnä nokkosta, nyt siis laajennan valikoimaa.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23929362:Mielenkiintoista. Miten sä valmistat ne?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23929378:Horsmatko? Ajattelin tehdä parsan tapaan eli hollandaisekastikkeen kanssa. Mulla on printattuna lista villivihanneksista niiden kuvine ja muine tuntomerkkeineen ja otan listan mukaan hortoiluretkelleni. Harmittavan vähän tunnistan syötäväksi kelpaavia kasveja ilman sitä listaa. Aiempina kesinä olen kerännyt lähinnä nokkosta, nyt siis laajennan valikoimaa.
Meillä on
-Uusia perunoita (suomalaisia)
-Pihviä
-Voikastike (paaljon paaljon sipulia)
-Saaristolaisleipää
-Feta-valkosipuli vihersalaatti
Oi nami nami!
Mitä teillä syödään?![]()
Minkälaisen feta-valkosipili vihersalaatin teette?
Mäkin ajattelin jotain fetasalaattia tänään meinaan....