Mitä tänään ruokana? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23929362:
Mielenkiintoista. Miten sä valmistat ne?
Horsmatko? Ajattelin tehdä parsan tapaan eli hollandaisekastikkeen kanssa. Mulla on printattuna lista villivihanneksista niiden kuvine ja muine tuntomerkkeineen ja otan listan mukaan hortoiluretkelleni. Harmittavan vähän tunnistan syötäväksi kelpaavia kasveja ilman sitä listaa. Aiempina kesinä olen kerännyt lähinnä nokkosta, nyt siis laajennan valikoimaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23929378:
Horsmatko? Ajattelin tehdä parsan tapaan eli hollandaisekastikkeen kanssa. Mulla on printattuna lista villivihanneksista niiden kuvine ja muine tuntomerkkeineen ja otan listan mukaan hortoiluretkelleni. Harmittavan vähän tunnistan syötäväksi kelpaavia kasveja ilman sitä listaa. Aiempina kesinä olen kerännyt lähinnä nokkosta, nyt siis laajennan valikoimaa.

Kuulemma vuohenputki kelpaa syötäväksi myös. En ole kokeillut mitään noista, mutta mun veli on popsinut noita horsmia ja äiti ja isä on syöneet voikukan nuppuja voissa.

Minkälaisen feta-valkosipili vihersalaatin teette?

Mäkin ajattelin jotain fetasalaattia tänään meinaan....

No tää tulee vähän myöhään, mutta tänään siellä oli LolloRossoa, kurkkua, tomaattia ja sit sellainen feta-valkosipuli-oliivi purkki mistä saa hyvän öljyn salaattiin :p Monesti laitan myös paprikan siivuja tai vähän rucolaa joukkoon :)

Yhteistyössä