Mitä tänään päälle päiväkotiin 2-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippäliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippäliini

Vieras
Helsingissä asutaan ja nyt mietityttää kovasti mitä laittaisin lapselleni päälle päiväkotiin. Olisi kiva vaan kuulla mitä muut on meinanneet laittaa?

Lähinnä tietysti tuota ulkoilua mietin. Nyt on varmaankin liian kuuma olla missään ohuessakaan ulkoiluasussa, onko vaan pitkähihainen paita ja housut sopivat, tuskin vielä shortsikelit?

Ehkäpä laitan vaihtoehtoja mukaan ja pukevat sitten mitä haluavat...

No mulla on vajaa 3veellä ja 4,5veellä seuraava ulkovaatepino pk-ssa: välikausipuku, ohut kevätpuku (paljo ohkaisempi kun vedenpitävä vk-puku), kangashousut/verkkarit ja huppari. Eiköhän noista sopiva löydy....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja meillä :
tytölle caprit, sandaalit ja t-paita....

konttausikäiselle???? maa on kylmä, en todella laittais noin ohuesti! mun isommatkin lapset laittaa vielä pitkät housut!! ja pitkähihaisen paidan =)

oho meni ketjut sekasin :D :D mutta en mä kaksivuotiastakaan päästäisi noin pienissä vaatteissa =)

Meillä oli eilen 2- vuotias hiekkalaatikolla capreissa, t-paidassa ja kesäkengissä, eikä ollut yhtään liian vähän. Maa tuntui yllättävän lämpimältä. Laittaisin kuitenkin lapsen mukaan päiväkotiin vaikka farkut ja ohut neuletakki tai collegetakki, jos sattuukin, että ulkoilun aikana piha on varjossa tai tuulee kovasti.

Mä just lähetin tytön isän kanss apäiväkotiin, tytöllä ikää 1v9kk ja päällä oli ohuet sisähousut sekä pitkähihainen tunika ja siinä päällä vk-puku.

On vain aamun päiväkodissa ja aamulla maa on vielä kylmempi ja kostea, en vois kuvitellakkaan pistäväni jossain sandaaleissa ja capreissa...

Yhteistyössä