Mitä tänään ohjelmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yritän toipua krapulasta ja odotellaan että mies tulee kotiin jänismetsältä, sitten tehdään porukalla ruokaa, nukutaan päiväunet ja sitten lähdetään kaverin pojan synttäreille.
Mutta vinkkejä - leipokaa jotain, me eilen leivottiin sämpylöitä ja pullaa, hyvin vierähti aika ja ihana tuoksu tuli.

Tein amusta 2h lenkin nyt sitten kuivattelen ja kohta porukalle ruokaa. Pitäs silittää kasa pyykkejä, laittaa huominen ruoka, leipoa lisää sämpylöitä ja jos saunan vielä lämmitäis. Yhet villasukat on pakko alottaa tänään jos vaikka kattelis jonkun elokuvan niin samalla vois neuloa. kyllähän tuota puuhaa olis näin vapaallakin jos vain jostain alottas =)

Tuossa suunnilleen tunnin päästä hakemaan isompi tyttö mummolasta, ja mies tekee seillä lumityöt samalla..
Eipä tässä muuta ohjelmaa ole, ruoan teko ja vaippoja pitäis ostaa.

Onko muuten Lidl auki tänään? En muista yhtään miten nuo sunnuntai-aukiolot loppuu :ashamed:

Just on ruoka tuloillaan, sen jälkeen ulos..
Asuntoesittelyssä käydään tuos 12:30, sen jälkeen lapset menee naapuriin leikkimään, ja mä alan siivoamaan..

Illalla (kun lapset nukkuu) leffa + pizzaa

Mulla menee tää päivä ihan täällä kotosalla ollessa. Ei viitsi huvikseen mennä tonne ulos jos ei oo mikään pakko kun on niin märkää ja liukasta että, mutta Siwa aukeaa tunnin päästä niin on pakko käydä hakemassa maitoa ja sipulia, mies tekee tänään ruoan, mun on pakko saada noi pyykit osittain ainakin laitettua omaan vaatekaappiin.

Koska ulkona sataa vettä, niin pihalle ei viitti mennä. Ajattelin, että olis kuitenkin kiva tehdä jotain yhdessä koko perheen kanssa, siispä suuntaamme päikkäreitten jälkeen uimaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Onko muuten Lidl auki tänään? En muista yhtään miten nuo sunnuntai-aukiolot loppuu :ashamed:

Eikö ne vuoden lopussa loppuneet? Ja jälleen taas kesäkaudeksi aukeavat sunnuntaiksi.

No näin minä muistelisin.
No onhan nuo pikkukaupat auki onneksi =)

Asiasta toiseen ootko Avonilla?

Yhteistyössä