Mitä tämä testi nyt sitten merkkaa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tärisenkö turhaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tärisenkö turhaan

Vieras
Eli minulla ollut jo viikon kamalan huono olo(tuntuu enemmän närästykseltä ja oksetukselta sekaisin).Tisut kipeät ja nännipihat suurentuneet.Lisäksi niihin tulee koko ajan lisää sellaisa näppyjä ja n-pihoja myös kutittaa.Tänään huomasin ,että valkovuoto lisääntynyt hurjasti ja sitä minulla ei ole oikeastaan koskaan (eli kuiva olen:)).Kuukautiset tulivat pari päivää myöhässä viikko sitten ja olivat aika niukat ja enempi sellaiset limamaiset kuin veriset.
Eilen tein first step merkkisen testin (apteekista ).Sellaisen muovisen johon pipetillä laitetaan pisua.En malttanut odottaa ja tein iltapäivällä 2-tunnin pissistä.tulos oli nega ,mutta huomasin noin parin tunnin päästä että oli siihen ilmestunut ohut pun.viiva ja oli ihan vahva punainen ,mutta påaljon kontr.viivaa ohuempi.
Hullu kun olen pissisin aamulla tikkuun uudelleen...naurakaa vaan....ja nyt tuli sitten leveä ja selkeä viiva siihen testikohtaan.?????selvästi näki paljaalla silmällä muttei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolli.
Otin vielä ovistikun (Kun olen lukenut että vois niilläkin testata raskauden ) ja siihen tuli pikkasen himmeämpi kuin se kontrolliviiva.
ELI :::kysymys kuuluu...miten te tulkitsette nämä minun viivani???Niin ja siis tuo ovis oli 3-vk sitten ja silloin olin pari kertaa mieheni kanssa .

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kuulostaa raskaudelta, ovistikkukin näyttää raskauden :) Onko muita oireita ollut?

No tuolta kohdusta niinkuin sillalailla nippailee ja kun tunnustelin kohtua käsin tuntui. kovalta ja pyöreältä juuri häpyluun yläpuolelta.(Kai se siinä on ?).Ja lisäksi joka asia itkettää ja kuohahtelen helpommin kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuulostaa raskaudelta, ovistikkukin näyttää raskauden :) Onko muita oireita ollut?

No tuolta kohdusta niinkuin sillalailla nippailee ja kun tunnustelin kohtua käsin tuntui. kovalta ja pyöreältä juuri häpyluun yläpuolelta.(Kai se siinä on ?).Ja lisäksi joka asia itkettää ja kuohahtelen helpommin kuin ennen.

Kyllä on ihme jos et raskaana ole :) Onko eka lapsi vai monesko?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kyllä on ihme jos et raskaana ole :) Onko eka lapsi vai monesko?

Kolmas tämä olisi.Isot siskot jo koulussa ja tuossa syyskuussa oli keskenmeno ,mutta aina on tullut normi viivoja ennen kuin olen noita testejä tehnyt....
ja erona se ettei ole ollut tälläistä pahaa närästysoloa .Menkkoja ei myöskään aiemmin ,mutta tuosta kuopuksesta oli monta viikkoa kestäväää tuhruruskeavuotoa n.viikoilla 7-10.