Mitä tämä tarkoittaa onko luottotietoni menneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttynyt

Vieras
Kirjeessä lukee

yllämainittuna päivänä suomen asiakastieto oy:luottorekisteriin on tallennettu seuraava tieto

velalliselta ei ole suppeassa ulosotossa löytynyt varoja velan suorittamiseksi.

ei mitään mainintaa mistä velasta on kyse,mutta oletan olevan tv luvan joka oli ulosotossa,ja josta oli 20 euroa maksamatta.

onko luottotiedot nyt mennyt,ja miten se vaikuttaa olemassa oleviin kuukausi erissä sovittuihin maksuihin esim soneralta kannettava 20/kk.erääntyykö ne heti maksettavaksi vai kuinka?

ulosottoon kun menee niin siinä menee luottotiedot! oisit maksanu laskun/muistutuslaskun! ja eikä tuo vaikuta muihin laskuihin mitä sinulla nyt on (osamaksulla/puhelin ym.)

tota noin..voi pee...meil ei kyl vaikuttanu olemassaoleviin laskuihin joita lyhennettiin vaik tuli luottotietohin merkintä...mut uuttahan ei saa luottoa enää. muutes, mul meni kans luottotiedot 28 euron takii...mä jostaa bongasin että olisi muuttunut nuo systeemit..eli jos maksaa laskun heti, niin saa sen merkinnän sieltä pois paljo nopeemmin. Jotkut lait muuttunu nyt....mut en kyl muista mistä luin..

Apua! Noin pienen summan takia? Niitähän karhutaan MONEEN otteeseen ja mahdollisuus maksusopimuksiin yms yms ennenkuin mennään tuohon pisteeseen että luottotiedot menee, joten miten on mahdollista että 20 euron takia? en ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Apua! Noin pienen summan takia? Niitähän karhutaan MONEEN otteeseen ja mahdollisuus maksusopimuksiin yms yms ennenkuin mennään tuohon pisteeseen että luottotiedot menee, joten miten on mahdollista että 20 euron takia? en ymmärrä.

Mitä helvetin väliä sillä enää on?
Ap on tyrinyt, mutta ei käsittääkseni pyytänyt paskavyöryä niskaansa!

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
on mennyt, mulle tuli sama kun menetin...pahoittelut. niin ja pampelson, vaikka sen maksaa niin on silti luottotiedot pilalla sen 4v.

muuttu juur nuo merkintä ajat. Ne on 2 vuotta ja 3 vuotta velan laadusta riippuen. Siis että onko jonkin luoton/tilin takia menny vai ihan vaan laskun takia. En muista kumminpäin oli....
Asiakastieto OY:n sivuilta voit ostaa omat luottotietos, siis tarkoitan, että näet sieltä, minkä laskun takia menny ja koska saat luottotiedot puhtaaks. Maksaa jonku vajaa 7 euroa se tieto....

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ulosottoon kun menee niin siinä menee luottotiedot! oisit maksanu laskun/muistutuslaskun! ja eikä tuo vaikuta muihin laskuihin mitä sinulla nyt on (osamaksulla/puhelin ym.)

Mä sain kerran kirjeen ulosottovirastolta jossa sanottiin, että menee joku maksu ulosottoon. Soitin suuressa paniikissa sinne, että mistä tässä on kyse??

Olin saanut tarkastusmaksun joskus, ja kadotin sen lappusen. Kuulemma VR lähettää yhden muistutuksen, mutta jos olivat lähettäneet, niin se oli sitten mennyt vanhaan osoitteeseen enkä sitä ollu saanu.

Kysyin sitten, että eihän mulla ole luottotiedot menny? Sanoivat, että ei ole, maksa nyt heti. Ilmoitin palkkapäivän ja kysyin käykö silloin... Sieltä sanottiin, että ihan hyvin käy. Luottohäiriö merkintä olis tullu jos ulosotto on jotenkin epäonnistunut, syystä tai toisesta, näin mulle sanottiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
eiks ne luottotiedot oo jo menny jos se ulosottoon on jo kerenny..ja 20? takia..voivoivoivoivoivoi...

Ei ole mennyt vaan jos ei sittenkään maksa tai voida ulosmitata. meillä mies poltti proput sakkoihin ja ne joutu ne ulosmittaamaan ennekuin saivat maksun.

pitäskö tommonen lappu sitten tulla kun on merkintä tullut??? mulla on merkintöjä kun kävin netin kautta katsomassa, mutta kotiin ei mitään tommosta lappuja ole tullut...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

No just, ei ollut tarkoitus olla PASKAvyöry... En vain käsitä miten noin pienestä summasta lähdetään luottotietoja ihmiseltä viemään, en tarkoittanut sitä AP:lle millään pahalla. Että mitäs helvettiä sinä siihen puutut.

En tykkää tuollaisesta hyökkäävästä asenteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja luototon:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
on mennyt, mulle tuli sama kun menetin...pahoittelut. niin ja pampelson, vaikka sen maksaa niin on silti luottotiedot pilalla sen 4v.

muuttu juur nuo merkintä ajat. Ne on 2 vuotta ja 3 vuotta velan laadusta riippuen. Siis että onko jonkin luoton/tilin takia menny vai ihan vaan laskun takia. En muista kumminpäin oli....
Asiakastieto OY:n sivuilta voit ostaa omat luottotietos, siis tarkoitan, että näet sieltä, minkä laskun takia menny ja koska saat luottotiedot puhtaaks. Maksaa jonku vajaa 7 euroa se tieto....

Mulla oli vuonna 2006 luottokorttilaskun tyrimisen jälkeen 2v merkintä. Tai olisi ollut, mutta sain sen pois.

jessus ku sen ulosottomiehen kans sovin maksavani 2:ssa erässä,ja huomenna piti olla se loppu erä eli 20 euroa.ja nyt tämä.

tässä lukee,että

ainoastaan suppeassa ulosottomenettelyssä todettu este voidaan poistaa,kun rekisteinpitäjälle on toimitettu luotettava selvitys saatavan maksamisesta.

tarkottaako tuo,että merkintä poistetaan kun huomenna maksan loppuerän?

ikinä ennen ei ole ulosotossa ollut mitään.tilapäisen rahattomuuden takia jouduin tätä laskua vetkuttaa,ja luulin että puhelimitse tehty maksusopimus on pätevä mutta ei näköjään ollut.
ottaa päästä ja raskaasti jos tässä kolmeksi vuodeksi on tiedot menny

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

No just, ei ollut tarkoitus olla PASKAvyöry... En vain käsitä miten noin pienestä summasta lähdetään luottotietoja ihmiseltä viemään, en tarkoittanut sitä AP:lle millään pahalla. Että mitäs helvettiä sinä siihen puutut.

En tykkää tuollaisesta hyökkäävästä asenteesta.

Ja mä en tykkää sun syyttävästä asenteesta.

Yhteistyössä