MITÄ TÄMÄ ON??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huimaamista, puutumista, puhevaikeuksia, puhun sekavia (jotain ihme asioita tai sanoja jotka ei tarkota mitään) näkö häiriöitä, vapinaa, sellasia kummia tunteita, että joskus päästä häviäis kaikki, tai joskus sekottus tai tulis liikaa. Kamalan vaikea selittää tota pääjuttua.
Joskus vähän lämpöilyä ja usein tuntuu olevan lämpöä vaikka ei ookkaan.
Kylmä hiki.
Kamala väsymys ja uupumus.
Välillä tulee hikikohtauksia ja välillä palelee ihan kamalasti.
Välillä varsinki sormet ja varpaat jääkylmänä ja sinisenä, iho kalpea. Väillä verisuonet tosi koholla ja sellanen olo niinku räjähtäs.
Turvotusta

Sinuna menisin lääkäriin..sekavien puhuminen voi olla merkki jostain fyysisestä..Voimia sinulle!

Mä oon käyny lääkärissä ja ollu sairaalassaki, mutta ei ne mitään uutta löytäny. Voimia sullekki!

Kiitos kaikille vastauksista..neuvokaa myös tuota "mikähän mulla on" nimimerkkiä..minä painun tästä tekemään hommia..tulen myöhemmin taas lukemaan jos joku on kirjoitellut :) kiitos!

Mä menisin neurologille ensin. Liian usein käy niin, että saa sitä epämääräistä, ei mihinkään johtavaa, masentuntu, äiti on vähän väsynyt tms. hoitoa, vaikka syy olisi joku ihan muu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mikähän mulla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huimaamista, puutumista, puhevaikeuksia, puhun sekavia (jotain ihme asioita tai sanoja jotka ei tarkota mitään) näkö häiriöitä, vapinaa, sellasia kummia tunteita, että joskus päästä häviäis kaikki, tai joskus sekottus tai tulis liikaa. Kamalan vaikea selittää tota pääjuttua.
Joskus vähän lämpöilyä ja usein tuntuu olevan lämpöä vaikka ei ookkaan.
Kylmä hiki.
Kamala väsymys ja uupumus.
Välillä tulee hikikohtauksia ja välillä palelee ihan kamalasti.
Välillä varsinki sormet ja varpaat jääkylmänä ja sinisenä, iho kalpea. Väillä verisuonet tosi koholla ja sellanen olo niinku räjähtäs.
Turvotusta

Sinuna menisin lääkäriin..sekavien puhuminen voi olla merkki jostain fyysisestä..Voimia sinulle!

Mä oon käyny lääkärissä ja ollu sairaalassaki, mutta ei ne mitään uutta löytäny. Voimia sullekki!

Oli mulla päässä joku juttu, mutta sitä ei tutkita sen kummemmin, ku se VOI olla normaaliin rakennevariaatioon sopiva. Mulla on useampia eri sairauksia esim. aurallinen migreeni. Migreeni on ollu lapsesta asti, mutta em. oireet ei oo ollu kovin pitkään. Migreenin aikana on samantyylisiä, muttei kuitenkaan ihan samanlaisia oireita.

Mulla kans oli tommosia oireita silloin kun mulla oli synnytyksenjälkeinen masennus. Musta tuntui ihan kuin olisi katsellut kaikkea semmoisen peililasin läpi oli tosi poissaoleva olo ja tunne että ihan kuin ei olisi itse olemassakaan silloin kun se "kohtaus" tuli ajattelin itsekkin että tuun varmaan hulluksi. Nyt kun masennus on selätetty niin on tuokin loppunut.

Ms-taudin tyypillisimpiä oireita ovat näköhäiriöt, puutumiset uupumus/väsymys,...+ kaikkia muita mahdollisia oireita jotka esiintyvät eri ihmisllä eri tavoin. Liika itsensä tarkkailukin voi aiheuttaa näitä oireita

Yhteistyössä