V
vierailija
Vieras
lostforever79??
13.2.2016 20:58
Toivottavasti jaksatte lukea loppuun asti. Sairastuin 2015 kesäkuussa keskivaikeen masennus/ahdistuneisuus häiriöön ilmeisesti jo alkaneiden ruumiillisten oireiden takia. Olin todella loppu henkisesti,luulin että kuolen. Mukana tulivat siis lukuisat ruumiilliset oireet ja jatkuva itsensä tarkkailu,ihan jatkuva (oravanpyörä), mutta suurin osa on hävinnyt tähän päivään mennessä.
Pään oikean puolen häiritsevä kihelmöinti/lievä särky on jäänyt. Oikeaa puolta päätä koskettamalla esim kädellä näitä oireita ei tunnu, ja esim nukkumalla oikealla kyljellä oikean puolen pää tyynyä vasten oireita ei myöskään tunnu ja nukun yöt ihan hyvin , samoin urheillessa ei tunnu , tai lakkia pitäessä päässä ei tunnu. PAIKALLAAN OLO ON PAHINTA SILLOIN NE TUNTUU, JA KUN PITÄISI KESKITTYÄ JOHONKIN. Töissä pystyn olla jne, juoksen paljon ja lenkkeilen.
Nämä äskeiset voi kuulostaa uskomattomalta ,mutten ole hullu ikävät tuntemukset pään oikealla puolen ovat todellisia tätä päivää. Lisäksi kävelyni on kuin laivan kannella kävelemistä välistä tai ainakin tuntuu siltä ,epävarmuutta kävelyssä, ja pää on kuin sumussa, epätodellinen olo ,sanoin kuvaamaton inhottava olo,ei pysty keskittymään , lähimuisti pätkii , voin esim ruveta tekemään toista asiaa yhtäkkiä ja toinen asia jää.
Pääni magneetti kuvattiin kesäkuussa 2015, sieltä ei löytynyt mitään. Mikä nämä tuntemukset päähän aiheuttaa, onko minulla sittenkin päässä hiljaa etenevä sairaus, mietin edelleen että onko ja onko, kuolenko nuorena, ja elän ahdistuksessa edelleen vaikkakin syön SSRI-masennus lääkitystä. Auttakaan mua ken voi , kiitos . Olen 36v. mies.
Ilmianna
Jaa