Mitä tämä on? ( raskaus juttuja )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on ollut välillä myös sellaista menkkamaista kipua. Olin tuossa ultrassakin ja lääkäriltä kysyin, että mitä se oikein on, mutta en kyllä siihen mitään vastausta saanut?? Niin ja viikkoja 27+jotain

kuule minulla tuntui ihan samalta ne oikeatkin supistukset kun synnytys käynisty! kuin myös ne mitkä kesti illan ja laantuivat sitten! onko sulla koko ajan sellasta kipua,vai tleeko vähän väliä? ja jos tulee vähän väliä niin onko välit pienentynyt?

Some healthcare professionals recommend drinking a couple of glasses of water if the contractions bother you as they can sometimes be brought on by dehydration. In general, a lack of adequate fluids tends to make your uterus more irritable - another of the many reasons to drink plenty of fluids while you're pregnant.

Tällainen löytyi. Oletko juonut tarpeeksi?

Siis kipu on ihan koko ajan ei häviä välillä pois.
Ja itse asiassa olen vähän väliä juonut kun on jano koko ajan ja muutenkin olo on semmonen omituinen ( vähän semmonen yököttävä muttei kuitenkaan ) tosi hankala selittää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Up, vai menikö täällä touhu ihan joksikin muuksi.

Miten, onko sulla ollu aikasemmin supistuksia tän raskauden aikana?
Pitäiskö sun varalta soittaa synnärille, ja käydä kuuntelemassa vauvan sydänäänet ja tarkistuttamassa kohdunsuun tilanne?
Liikkuuhan vauva?

No ei ole ollu, paitsi semmosia kivuttomia että maha vaan kovettuu.
Tää on nyt toinen lapi ja ekan lapsen kans ekat supistukset tuli kun synnytys alko.
Vauva liikkuu ihan normaalisti ja niin että tuntuu, sitäkin mietin että oisko kääntyny jotenkin toisin päin kun yhes välis tuntuu tosi kipeetä ku liikku.

käy kattoo kohdunsuun tilanne, ei viel kannata synnyttää , mene ihmeessä ja pian. vauvan saat vasta parin viikon päästä kotiin jos nyt syntyy...pääsette alkuun mukavammin jos saisivat supistukset loppumaan...

No ei ole ollu, paitsi semmosia kivuttomia että maha vaan kovettuu.
Tää on nyt toinen lapi ja ekan lapsen kans ekat supistukset tuli kun synnytys alko.
Vauva liikkuu ihan normaalisti ja niin että tuntuu, sitäkin mietin että oisko kääntyny jotenkin toisin päin kun yhes välis tuntuu tosi kipeetä ku liikku.

Onko vauva ollu jo raivotarjonnassa? Kyllä minä silti sinuna soittaisin synnärille ja kysyisin heidän mielipidettään. Siellä on kuitenkin ammatti-ihmiset ohjaamassa ja antamassa neuvoja.
Onneksi sulla on jo viikkoja kuitenkin "noin paljon", että jos nyt vauva sattuuu syntyy, niin selviää keskolajaksolla. Tsemppiä! :flower:

Mut onko nää supistuksia, voiko supistus olla tämmönen että koko päivän kestäis?
Jotenkin en turhan takia haluais lähteä, vauva ei ole edes laskeutunu ja kiinnittynyt vai onko sillä mitään väliä?
Pitää täs katella miks menee kun ei tämä kipu ole mitenkään sietämätöntä, mutta semmoista että tuntee kuitenkin.

Mut onko nää supistuksia, voiko supistus olla tämmönen että koko päivän kestäis?
Jotenkin en turhan takia haluais lähteä, vauva ei ole edes laskeutunu ja kiinnittynyt vai onko sillä mitään väliä?
Pitää täs katella miks menee kun ei tämä kipu ole mitenkään sietämätöntä, mutta semmoista että tuntee kuitenkin.

Siis supistuksethan on semmosta aaltomaista, tulee ja menee.
Mulla oli itsellä just tuommosta koko aikaista kipua, ja välillä maha meni kovaksi, välillä pehmeni, sillon kun alko kohdunsuu aueta liian aikaisin. Olin sitten rv 30-32 lääketipassa sairaalassa, ja vuodelevossa kotona rv 32-37. Että jos et näin pitkälle halua mennä, niin kannattaa edes soittaa... MUN MIELIPIDE!

Yhteistyössä