Mitä tämä niskakipu on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apn"

Vieras
Tämä alkoi viikko sitten aamusta siten että kun päätä käänsi vasemmalle ni se sattui. Ajattelin sillon et oon vaan nukkunu huonossa asennossa ja se menee ohi. Kipu lievittyi hieman mutta tänän illalla se paheni niin että nouseminen sattuu, ja tietyt kropan asennut myös tuntuu hirveen kipeiltä. Jo paikallaan istuessa tuntuu kun se kipu säteilee tuolla niskassa. Tänään on myös nieleminen ruennut sattumaan ja tuntuis et kurkussa ois jtn ylimääräistä. Mikähän mulla on? Oon 25v

kuule niinkin kamala hirvitys kun LENTSU. nykyajan ihmiset, osata ees flunssaa sairastaa ilman hysteriaa... :/

Lentsu? Alkuviikosta ei tuntunut kurkussa mitään.
Ainoastaan niskakipu oli sillon ja nyt on entistä pahempi.
Kun nousee seisomaan ni sekin jo sattuu ja käveleminen tuolla niskassa ja kaulan sivulla.
Ei tää varmaan lentsua sillon ole? Kuumetta ei ole....

Olisko ihan vaan niskalihakset jumissa. Ne saa koko kropan sekaisin, vaikkei ehkä uskoisikaan.
Säteilee myös kurkun puolelle.

Tää on vaan melko pitkään jo kestäny ja tänään paheni.
Mulla on niskat ollu kyllä jumissa joten siitähän se varmaan sit johtuukin, mutta ei oo ennen tällästä tehnyt. Mikähän tähän auttaa? Eilen hieroin niskoja ja nyt on kipeemmät et ei paljoo kärsi hieroo ku pelkästään kun istuu ni tuntuu se kipu tuolla.

[QUOTE="Apn";30208128]Tää on vaan melko pitkään jo kestäny ja tänään paheni.
Mulla on niskat ollu kyllä jumissa joten siitähän se varmaan sit johtuukin, mutta ei oo ennen tällästä tehnyt. Mikähän tähän auttaa? Eilen hieroin niskoja ja nyt on kipeemmät et ei paljoo kärsi hieroo ku pelkästään kun istuu ni tuntuu se kipu tuolla.[/QUOTE]

Jos sinne niskalihaksiin oli ehtinyt jo muodostuun pientä tulehdusta, niin hieronta vaan pahentaa kipua.
Onko sulla mitään kipuvoidetta, esim. Mobilatia tai Voltarenia? Laita sitä niskaan. Ja jos pystyt Buranaa syömään, niin sitä pakkauksen ohjeen mukaan siihen asti, kunnes pääset lääkäriin joka antaa sulle kunnon lääkkeet siihen niskakipuun.

Äläkä hiero enää sitä niskaa!

Jos sinne niskalihaksiin oli ehtinyt jo muodostuun pientä tulehdusta, niin hieronta vaan pahentaa kipua.
Onko sulla mitään kipuvoidetta, esim. Mobilatia tai Voltarenia? Laita sitä niskaan. Ja jos pystyt Buranaa syömään, niin sitä pakkauksen ohjeen mukaan siihen asti, kunnes pääset lääkäriin joka antaa sulle kunnon lääkkeet siihen niskakipuun.

Äläkä hiero enää sitä niskaa!

Noniin eli se eilinen hieronta ja tämän päivänen pieni hieronta kylmägeelin kans vaan pahenti tilannetta. Ei oo mitään kipuvoidetta, pelkästään kylmägeeliä. Ei siitä varmaan oo hyötyä? Sehän siinä on ku tänään oli apteekit vaan viiteen auki ni en kerenny käydä ostamassa kun siinä 17-18 aikoihin tuo pahempi kipuilu alko.

Miten se muuten on kun jos huomenna soitan sinne et tarvis lääkärille ajan ni pääsenkö sinne heti huomenna sunnuntaina vai maanantaina? En ihan muista miten nuo menee kun ei oo tarvinnu käydä viimeaikoina..

[QUOTE="Apn";30208046]Tämä alkoi viikko sitten aamusta siten että kun päätä käänsi vasemmalle ni se sattui. Ajattelin sillon et oon vaan nukkunu huonossa asennossa ja se menee ohi. Kipu lievittyi hieman mutta tänän illalla se paheni niin että nouseminen sattuu, ja tietyt kropan asennut myös tuntuu hirveen kipeiltä. Jo paikallaan istuessa tuntuu kun se kipu säteilee tuolla niskassa. Tänään on myös nieleminen ruennut sattumaan ja tuntuis et kurkussa ois jtn ylimääräistä. Mikähän mulla on? Oon 25v[/QUOTE]

Oot puutteessa. Pippeli auttaa.