P
"Pikka"
Vieras
Joulukuussa sain nimettömiä tekstsreita, joissa uhkailtiin 12vuotiastani rikosilmoituksella ja lastensuojeluilmoituksella, koska hän on kuulemma kiusannut kyseisen lähettäjän lasta. Kysyin, voitaisiinko tavata ja selvittää asia, ja kuka lähettäjä on, sain vastaukseksi, etten tarvitse lähettäjän tietoja ja että asia selvitetään joko viranomaiskautta tai hän laittaa ystävänsä mopopojat peräämme, osoitteet ja kaikki on tiedossa ja en tiedäkkään mihin olen sekaantunut. Tälläisiä viestejä tuli useampi. Samaan aikaan kun lähetteli mulle nimettömiä tekstareita, lapseni kaverin äidille oli ihan soittanut js jopa esitellyt itsensä, samalla asialla oli ollut, ilman uhkailuja. Miksihän mulle ei...?
Tein rikosilmoituksen kaverista, uhkailujen takia, joka ei tietenkään johtanut mihinkään. Nyt taas kyseinen häiskä muisti minua hyvin samanlaatuisilla tekstareilla, keskellä yötä, pelotellaakseen kai? Ilmoituksia hän ei ole tehnyt. Lasten mielestä kyseinen tyyppi on deeku ja ainakin vanhempi hänen lapsistaan on psykiatrisessa hoidossa. Nuorempi on mun 12 vuotiaani kanssa samalla luokalla.
Mitä hemmettiä mun pitää tehdä? Tutun rikospoliisin mielestä ainakaan mopopoikia ei tarvitse pelätä, tuskin ne lähtee oikeasti pikkutyttöjä kovistelemaan. Poliisista ei ole apua. Saisikohan lastensuojelusta tälläiseen jotain neuvoja tms....?
Tein rikosilmoituksen kaverista, uhkailujen takia, joka ei tietenkään johtanut mihinkään. Nyt taas kyseinen häiskä muisti minua hyvin samanlaatuisilla tekstareilla, keskellä yötä, pelotellaakseen kai? Ilmoituksia hän ei ole tehnyt. Lasten mielestä kyseinen tyyppi on deeku ja ainakin vanhempi hänen lapsistaan on psykiatrisessa hoidossa. Nuorempi on mun 12 vuotiaani kanssa samalla luokalla.
Mitä hemmettiä mun pitää tehdä? Tutun rikospoliisin mielestä ainakaan mopopoikia ei tarvitse pelätä, tuskin ne lähtee oikeasti pikkutyttöjä kovistelemaan. Poliisista ei ole apua. Saisikohan lastensuojelusta tälläiseen jotain neuvoja tms....?