Mitä tahtoisit syntymäpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi yhäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi yhäri

Vieras
Tässä mietin mitä sitä oikestaan tahtoisin hommata syntymäpäivälahjaksi itselleni. Olisiko joku tavara vai joku aineeton lahja mukava. Ensin haaveilin jostain mukavasta turhuudesta vaikapa hampaiden puhdistus ja valkaisu tai vaikka uusi läppäri vanhan ja hitaan tilalle, mutta nyt hajosi pyykikone, joten se taitaa olla se lahja sitten.

Mitä sinä tahtoisit saada tai mitä aiot itse hankkia itsellesi kun syntymäpäiväsi taas koittaa?

Minä sain viime synttäreinä lahjaksi Samsungin uusimman tabletin. Tai oikeammin sain 700e lahjakortin Giganttiin ja ostin siis muutakin.

Ensi synttäreiksi voisin toivoa, että tuo Samsung katoaa mystisesti ja tilalle tulee MacBook Pro.

Uuden talonhan mä haluaisin mutta koska en sitä saa niin lahjon itseäni juorulehdillä, karkeilla, kakulla, ja ehkä jollain paidalla jos rahat riittää kauppakäynnin ja laskujen jälkeen. Rahaa toivon ja kukkia

Voin ihan rehellisesti sanoa, että mun syntymäpäivälahjatoive ei paljoa rahaa vaatisi. Toivoisin jotain mukavaa päivää perheen kanssa vaikka puuhamaassa ja ravintola illallista koko perheen kesken <3

Jos taas pitäisi toivoa jotain ihan vain itselleni, niin mukavaa olisi jos mies ostaisi kukkia ja vaikka lahjakortin päähierontaan :)

Täytin juur talvella viisikymmentä. Annoin itselleni lahjaksi kuukauden matkan eri maihin.

Ja sitten annoin vielä toisen lahjan itselleni: alkoholivapaan vuoden, josta on nyt siis neljä kuukautta kulunut ilman viiniä tai muutakaan. En nyt mikään juoppo ole ennenkään ollut, mutta viiniä ruoan kanssa menee kuitenkin viikoittain, joskus oluet. Ajattelin että maksani saa levätä vuoden...

Ylläri pylläri. Olen laihtunut kuusi kiloa... Enkä taatusti ole tehnyt mitään muuta toisin kuin ollut juomatta alkoholia. Syönyt olen ehkä jopa enemmän. Unen laatu ehkä on vähän parantunut, josko se sitten vaikuttaisi?

Oon oikeesti aika (tosi) yllättynyt, että useimmalla teistä on noin arvokkaita lahjatoiveita.
Vai onko nämä vaan semmosia epärealistisia haaveita, joita ei edes oleta saavansa?
Toivon todella että näin on.

Vai palstaileeko täällä vaan miljonäärit? :D

[QUOTE="Janette";28490668]Oon oikeesti aika (tosi) yllättynyt, että useimmalla teistä on noin arvokkaita lahjatoiveita.
Vai onko nämä vaan semmosia epärealistisia haaveita, joita ei edes oleta saavansa?

Vai palstaileeko täällä vaan miljonäärit? :D[/QUOTE]

No kai useimmilla viisikymppisillä on rahaa vähän matkustaa, jos on järkevästi elänyt ja töitä tehnyt siihen asti...

Mutta olen minäkin ollut pienissä rahoissa, kahden lapsen yksinhuoltajanakin, ja sitä ennen vasta huonoissa varoissa olinkin, kun en vielä ollut yh ja piti se mieskin siinä elättää...

Muistan lahjoneeni itseäni kirjoilla. Neljäkymmenvuotiaana ostin itselleni korvikset, vähän kalliimmat kuin se tavallinen ibero, mutta ei todellakaan mikään arvokoru... Olen ostanut itselleni myös tarvittavia vaatteita.

Parhaita toiselta saamiani lahjoja ovat olleet jotkut tietyt korut, kirjat, ja hieronnat.

mä haluaisin että joku ihana mies kokkaisi mulle hyvän aterian, hieroisi ja ottaisi mut kainaloon(mä saisin nukahtaa siihen). Kukkia voisin kans haluta ja salmiakkia.

Jos jotain ihan oikeeta lahjaa mietin, niin kengät toimii aina!

• Tykkää
Reactions: famipala
Meillä ei ole aikuisten kesken tapana vaihtaa lahjoja, vaan kukin ostaa pitkin vuotta mitä haluaa tai tarvitsee. Syntymäpäiviin ja muihin merkkipäiviin liittyy vain läsnäolo, herkut ja lasten askartelemat yllätykset. Tykkään että näin on hyvä, kun ei tarvitse stressata lahjoista ja voi suunnitella hankintojen ajankohdat siihen kun niitä oikeasti tarvitsee.

Piristän itseäni silloin kun sitä tarvitsen, esim. uudella huivilla. Jos synttäripäivänä olisi sellainen piristystä kaipaava olo (mitä ei kyllä koskaan ole, kun yhdessäolo ja lasten yllätykset piristävät), ostaisin ehkä ihailemani vaaleansini-roosa-kuviollisen huivin jota olen pitkään ihaillut :)

[QUOTE="Janette";28490668]Oon oikeesti aika (tosi) yllättynyt, että useimmalla teistä on noin arvokkaita lahjatoiveita.

Vai palstaileeko täällä vaan miljonäärit? :D[/QUOTE]

Toiveistahan tässä tässä puhutann ja toki vähän todellisuudestakin.
Minä en mikään kroisos ole, joten pyykkikone se on sitten.

Yhteistyössä