Mitä taaperon kanssa pihalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut

Vieras
Leikkipuistoa ei kävelymatkan päässä, naapureita ei lähellä, takapiha rajoittuu tiehen jossa rekkaliikennettä jolle en viitsi kävelemään lähteä eikä rattaissa viihdy.
Pihalle mies ei ole ehtinyt 2 vuoden lupauksista huolimatta rakentamaan telinettä keinulle ja polkumopokin on liian iso vielä :(
Hirveästi en voi kanniskella - viimeisilläni raskaana ja nostelukielto ollu 24 viikolta.

Puuttuuko multa vaan mielikuvitus vai onko tässä koko yhtälössä jotain vikaa? Kaupungissa lähdettäis heti puistoon tai tuttuja moikkaamaan.

No eiks teillä oo mitään metsää siinä lähellä? Tai jotain metsätietä/kävelytietä? Entäs jos yrittäisit tehdä puutarhahommia? Lapiolla kaivamista tms? Vai onko siellä vielä liikaa lunta :D Taaperot on yleensä tyytyväisiä melkein mihin vain...

Meillä kaikki kolme taaperoa leikkivät näin: lapiolla lunta/hiekkaa ämpäreihin, hyppivät vesilätäkössä, työntävät taaperokärryjä, tekevät hiekkakakkuja (yhessä tehhään).... vaikka mitä! Helposti saan 3h kulumaan :)

no ensinnäkin mä en jäis oottamaan, että mies saa aikaseksi, koska pahimmillaan sitä saakin sitten kanssa odottaa...
mä hommaisin aidan siihen pihan ympärille, ettei tarttisi panikoida niistä rekoista. sitten hommaisin itse pihalle esim. leikkimökin, hiekkalaatikon, liukumäen tms. tai jonkun noista. Ja sitten vaan laipo ja ämpäri naperolle käteen ja menoks.

hiekkalaatikko on ihan ehdoton! tai kasa hiekkaa jos ei ole laatikkoa, ei tartte olla ees järkyttävästi, saippuakuplien pyydystäminen oli meen viime kesän hitti (lapsi silloin 1,5 v.), kottikärryihin/ämpäriin kivien keräämistä. veisleikit on aina kivoja, jos ei lätäköitä pariin matalaan kippaan vettä ja siitä saa lapioida sit ämpäriin ja kaadella pitkin pihaa yms.

Yhteistyössä