mitä tää vois merkitä ( raskausasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuroottinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuroottinen

Vieras
kertokaa jos jollain olis kokemusta eli mulla seuraavanlainen ongelma/ tilanne: saatan olla nyt raskaana, menkat alkaa vasta ens viikon lopulla jos alkaa, mut nyt mua pelottaa et jos oon raskaana niin tuleeko mulle taas keskenmeno. muutama kuukaus sit mulla tuli keskenmeno viikko positiivisen raskaustestin jälkeen ja se oli kivulias ja lääkärit ei oikein tienny et minkälainen raskaus se oli ja diagnoosiksi tuli epäselvä raskaus. syy miksi epäilen et mulle tulis taas keskenmeno on se et viimeksi mulla turpos maha viikossa niin suureksi et luulis et oon 3-4 kuulla raskaana ja nyt on taas sama tilanne eli vatsa turvonnu tosi paljon.
onko kellään ollu normaalia raskautta ja vatsa kasvanu/turvonnu heti alusta lähtien tosi paljon????
toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkoitan!!
ja se miks kysyn tälläistä on se pelko et jos tulee taas kivulias keskenmeno, mieluummin en vaik olis raskaana ollenkaan.

:hug: keskenmenoja ei voi ennustaa, mutta mulla ainakin turpos maha melkolailla heti ja varsinkin illalla oli tosi turvoksissa, mutta voihan se turvota myös ennen menkkojen alkua!
Toivottavasti kaikki menee hyvin jos raskaana olet!

Yhteistyössä